Zoo Vídeň | Jednodenní výlet

by - 19 srpna


V červenci jsme si s kamarádkou udělaly jednodenní výlet do zoo ve Vídni a i když trochu opožděně, dnes jsem si pro vás připravila článek napěchovaný fotkami, výjimečně bez zbytečného povídání kolem - vím, že občas se tady dokážu pěkně rozepsat, tak ať pro jednou přijdou na své i více "vizuální" návštěvníci.

Jen základní info, volily jsme cestu přes agenturu (CA Orbit travel, zájezd jsem našla na Slevomatu), abychom nemusely nic kolem zařizovat a hlavně abychom se nestresovaly s dopravou, protože ani jedna nejsme obzvlášť expert přes cestování do zahraničí. Odjezd byl z Brna v 8:00 hodin, příjezd zpět kolem 20 - 21:00 hodin, čistého času v zoo jsme strávily asi 5-6 hodin. Dá se samozřejmě projít i za hodinku nebo dvě a pak si ještě projít areál zámku Schönbrunn, kde se zoo nachází - my ale nikam nespěchaly, naopak jsme si vše v klidu prošly, daly si jídlo, poseděly, pokecaly a sem tam i prolítly nějaké ty cedulky a snažily se rozluštit to málo, co naše (hlavně tedy kamarádčina) němčina dovolovala.

A teď už konec povídání a hurá na fotky...



           













          






Hvězdu zdejší zoo, kterou nikde jinde v Evropě nenajdete, jsme k našemu zklamání nezastihly ani na stromech, ani v průběhu výcviku kung-fu. Dokonce jsme se k ní i po chvíli vracely, jestli už nepřestala pospávat, ale marně... co se dalo od pandy čekat, ale aspoň na chvilku ve svém relaxu otevřela oči, tak to beru vlastně jako výhru :D



No a ve finále již Zámek Schönbrunn aneb areál, kterým musíte projít, abyste se k zoo dostali. Neměly jsme už čas si zámeckou zahradu procházet, ale někdy bych se tam ráda vrátila, prohlédla si všechny jednotlivé antické sochy, kterých tam bylo opravdu požehnaně a případně si zašla i nahoru na vyhlídku ke glorietu. Myslím si, že pokud člověk chce, klidně by tam mohl strávit dalšího půl dne, a to nemluvě o možnosti prohlídky zámku!

***

A to je pro dnešní článek vše!

Navštěvujete rádi zoo? Která je vaše nejoblíbenější, ať již v Česku nebo v cizině? A je nějaké zvíře, na které se vždy nejvíc těšíte, když do nějaké té zoo zavítáte?

Děkuji za přečtení a přeji krásný den, týden, měsíc... L. V. ♥

You May Also Like

20 comments

  1. Bolo to už dávno, čo som bola vo Viedni... Šla by som znova ako na Schonbrun, tak aj do ZOO :) Zaujalo ma, že ste cestovali cez agentúru kľudne si o tom mohla napísať viac :)
    Na ZOO majú podľa mňa všetci zmiešané pocity, či je takýto "odchyt" zvierat fajn alebo nie... pred nedávnom som videla video medveďa, ktorý už roky žije na slobode, no aj tak chodí stále do kruhu, akoby bol zatvorený. Je to veľmi smutné. Bol pritom aj popis, že niektoré traumy sú na celý život. Na druhú stranu sú v ZOO a iných rezerváciách zvieratá, ktoré v bežnej prírode stále len lovia. Tu dostávajú dokonalú starostlivosť, lieky, pestrú stravu... asi to bude stále protichodná téma.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trochu se rozepíšu tady, kdyby to zajímalo i někoho jiného... jednalo se o tento zájezd přes Slevomat: www.slevomat.cz/akce/2140394-vylet-do-videnske-zoo-pandy-orangutani-a-dalsi?expand=1
      Jen jsme koupily voucher, vyplnily dodatečné detaily (spolucestujícího kvůli zasedacímu pořádku v autobuse atd.), info s tím kam a kdy se dostavit, došlo do e-mailu týden před termínem. Výhodou bylo, že vstupné do zoo jsme zaplatily průvodci přímo v autobuse v hotovosti, ten pak koupil hromadné vstupné za nás a jen nás do zoo pak vpustili jako skupinku. Víceméně nás akorát vyzvedli v Brně, dovezli na místo (s pár přestávkami po cestě na záchod), z parkoviště nás pěšky dovedli až přímo do zoo a dále bylo vše na nás. Odpolední sraz byl pak zase na tom stejném parkovišti, tam už jsme trefily samy :) Nebylo to nic složitého, rozhodně ideálka pro všechny, kteří si úplně netroufnou takový výlet podnikat na vlastní pěst. Obsazení výletu bylo různorodé, nejvíce asi rodiny s malými dětmi a důchodci, ale necítily jsme se s kamarádkou nějak "mimo dění", i když jsme tam tohoto věku byly asi jediné.

      Vymazat
  2. Ve Vídeňské ZOO jsme byli letos o VELIKONOCÍCH a bylo to opravdu krásné, výlet jsme si také užili a ZOO se nám velmi líbila. Poprvé jsem tam třeba viděla Pandu aj. zvířata, která v jiných ZOO nechovají, zoo má navíc krásný historický kontext! Krásně zpracovaný článek a moc hezké fotky. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Do Vídně jsem já konkrétně jela do zámku Schönbrunn. Ale po narození syna se mi začaly zoologické zahrady hodně líbit. Asi nejhezčí je zoo v Plzni. Když jsem byla malá měla jsem oblíbenou zoo Jihlava.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zoo v Jihlavě se mi také líbila, ale moje nejoblíbenější je zatím stále Dvůr Králové nad Labem, i když jsem tam byla jen jednou jako dítě :)

      Vymazat
  4. Zoo mám moc ráda, rozhodně u mě vede ta naše - Plzeň, tu miluju a mám tam i adoptované dva chřestýše. Ve Vídni jsem byla taky, ale už je to hooodně dávno :D

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Plzni v zoo jsem ještě nebyla, mám ji dost z ruky, ale chtěla bych postupně navštívit všechny české zoo, tak se k ní dřív nebo později snad dostanu. U nás v Brně taky adoptujeme s mamkou zvířata, ale každý rok vybíráme jiná, střídáme to, letos to jsou plameňáci ♥

      Vymazat
  5. Jé, před rokem na jaře jsme tam taky byli na jednodenní výlet :).

    OdpovědětVymazat
  6. My tam byli loni na jednodenní výlet. Jeli jsme sami vlakem, takže mi si zašli i na vyhlídku Gloriet a prošli si zahrady :) Na pandu jsme se moc těšili, ale bohužel bylo zrovna takové teplo, že jsme si vůbec neviděli a to jsme se k ní taky vraceli :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  7. taky se ale dá v zoo strávit i více času :D pamatuji si, že my jsme na pandy štěstí měli :) byli venku a ladovali se :D ale nejvíc jsem byla nadšená z koal :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na koaly jsme taky štěstí neměly, viděla jsem tak jedno oko a ucho kdesi vzadu mezi listy, ani na fotku to nebylo bohužel :D

      Vymazat
  8. Krásné fotky a krásný výlet! Já byla teď v srpnu v drážďanské zoo, která sice není nijak obrovská, ale krásná byla moc, nejvíc nadšená jsem byla z vyder, koal a tučňáků. 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! V Drážďanech jsem nikdy nebyla (a celkově v Německu taky nikdy ne), ale díky za tip, ráda se tam někdy zajedu podívat taky :)

      Vymazat
  9. Naše kluky ZOO nikdy moc nelákala, takže když už se někam dostanu, tak maximálně se seniory do ZOO v Liberci :D.

    OdpovědětVymazat
  10. Vídeňská zoo mě popré nalákala v roce 2017, když jsme se po schönbrunských zahradách procházely s kamarádkou. Jako nepracující lidé jsme ale neměly eura nazbyt, takže jsme tam nešly. :D A od té doby pořád jenom plánuju, že tam půjdu, ale skutek zatím utek. V Schönbrunnu jsem přitom byla celkem třikrát.

    Tvoje fotky mě nalákaly ještě víc, tak doufám, že to klapne. :)

    OdpovědětVymazat
  11. No téda, tolik krásných fotek s mými oblíbenými zvířecími kamarády...hezky jsem díky tomu vídeňskou ZOO užila, ještě nikdy jsem tam nebyla, ale vždycky jsem chtěla. Prostě krása! PS: já mám ráda tvoje povídací i vizuálně kochací články. ;) ♥ Vivi

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherné fotky a výlet, do Vídně se chci už roky podívat

    OdpovědětVymazat