TRENÝRKÁRNA.CZ | Testování produktů

by - 06 února

Před pár týdny jsem dostala nabídku spolupráce s internetovým obchodem Trenýrkárna.cz, o kterém slýchávám již delší dobu, seč jsem s ním dosud neměla osobní zkušenost. Pokud jste o obchodu nikdy neslyšeli, zabývá se spodním prádlem (především jsou známí pro své dámské a pánské trenýrky, jak už napovídá název), nicméně v nabídce mají také pyžama, noční košile, ponožky, plavky a spoustu dalšího. Musím říct, že webová stránka obchodu je velice přehledná, takže není problém vyhledávat podle konkrétního kusu oblečení, značky, látky, střihu a tak dále, což velmi usnadňuje hledání, pokud již ze začátku víte, co chcete. To jsem já však nevěděla, tudíž jsem se při první návštěvě ponořila do hloubky webu a dala se do hledání...

Ze začátku jsem přemýšlela nad výběrem spodního prádla, to jsem ale nakonec zamítla a zavítala jsem raději do kategorie pyžam - těch mám totiž bolestivý nedostatek, hlavně těch pěkných, pohodlných. Vybrala jsem jeden set na léto (přeci jen, zima pomalu končí a když si teď koupím pyžamo, nehodlám čekat celý rok, než ho budu moct nosit) a přesunula jsem se do kategorie nočních košilí. Klasických nočních košilí mám hodně, takže jsem začala koukat spíše po "sexy" střihu. Ne že bych to měla pro koho nosit, ale stejně - holka přece může nosit sexy noční košile i sama pro sebe, žejo! Navíc to se v šatníku neztratí, zvlášť když nic takového nevlastním.

Ke konkrétním kouskům, které jsem si vybrala, se ještě dostanu, nicméně bych ještě ráda zmínila, jak probíhalo samotné objednání a doprava. Přiznám se, že mě překvapilo, že jsem si k objednávce mohla vybrat menší dárek, na výběr byla v té době samolepka, propiska nebo rouška. Také se mi líbila možnost "anonymního balení", tzn. že váš balík zabalí tak, aby nešlo poznat, že je z Trenýrkárny (to jsem ještě nikde neviděla). Každopádně já si jako dárek vybrala propisku s logem, zadala své údaje a odeslala objednávku. Následně mi přišel email o přijaté platbě a o potvrzení objednávky. Objednávala jsem v sobotu (22. ledna) odpoledne, takže jsem očekávala, že k odeslání objednávky dojde nejdříve v pondělí. Přesně tak se stalo a 24. po obědě mi přišel email o odeslané objednávce a o několik hodin později došel mail ze Zásilkovny o přijetí zásilky k přepravě. Následující den dopoledne byl již můj balíček připraven k výdeji, tudíž jsem v tomhle ohledu plně spokojená.

S kvalitou zboží jsem také velmi spokojená a obchod vyplnil všechna má očekávání, která jsem od něj měla. Protože ale nechci generalizovat, podrobněji se na technickou stránku podíváme u konkrétních kousků, které jsem si vybrala...

Dámské pyžamo Gina oranžové (19124)
559 Kč

Tenhle pyžamový set mě zaujal na první pohled a to nemám ráda oranžovou (i když tomuhle bych jen stěží říkala oranžová) a nejsem ani žádný milovník koček. Přišlo mi ale velmi pěkné, takové roztomilé, jednoduché a vypadalo dost pohodlně, což je přesně to, co jsem hledala. Jedná se o 100 % bavlnu, což je samozřejmě velké plus.

Když došlo na výběr velikosti, mrkla jsem do tabulky velikostí (která je u každého produktu) a vyšla mi velikost M - to je moje běžná velikost, takže to bylo jasné. Po vyzkoušení musím říct, že mi pyžamo skvěle padne, opravdu je velmi pohodlné a upřímně nemám jedinou výhradu :)

Dámská noční košile Cocoon Secret červená (COC3072AG)
529 Kč

Když došlo na výběr mé "sexy noční košilky", rozhodla jsem se pro tento klasický střih na ramínkách s ozdobnou krajkou. Nic složitého, já jsem spíš na ty jednodušší střihy a vzory. Jedná se o 95 % viskózu a 5 % elastan, na dotyk je látka velice příjemná.

Problém nastal u výběru velikosti. Tak trochu jsem očekávala své klasické M, nicméně po nahlédnutí do tabulky jsem byla překvapena, že mi vyšla velikost XL. Ve většině obchodů jsem na pomezí M/L, ale XL jsem snad ještě nikde nebyla, takže mě to trochu zmátlo... a možná se mě to i trochu dotklo? :D Začala jsem pochybovat nad tím, jak reálně ty velikosti sedí, tak jsem zkusila prohledat internet po nějakých dalších recenzích na tuto košili, ale nic jsem nenašla.

Nakonec jsem se teda rozhodla, že to risknu a tabulku poslechnu a ukázalo se, že to bylo správné rozhodnutí. Košile mi sedí dokonale, krásně objímá všechny křivky a je velice pohodlná. Tak teď se už jen musím smířit s tím, že jsem pro značku Cocoon Secret velikost XL :D Ale spíše lituji jakékoli větší dívky/ženy, než jsem já, protože oblečení této značky pro ně asi moc nebude...

***

Ještě bych chtěla takto nakonec poděkovat za nabídku spolupráce a za možnost sepsat tento článek, ve kterém jsem se mohla podělit o všechny své zkušenosti s obchodem i s vybranými produkty. Měla jsem od Trenýrkárny celkem vysoká očekávání vzhledem k tomu, že o nich slýchám už nějakou dobu, a s produkty jsem velice spokojená, tudíž mohu nákup jenom doporučit.

Jen připomínám, dívejte se na tabulky velikostí a řiďte se tím, co vám říkají... i když se vám to nebude zdát správné, nejspíše to bude sedět :D

***

To je vše od dnešního článku!

Jak se vám líbí kousky, které jsem si vybrala? Znáte Trenýrkárnu.cz a pokud ano, objednávali jste odtamtud už něco? Jaké byly vaše zkušenosti?

Přeji krásný den a děkuji za přečtení! L. V. ♥

You May Also Like

24 komentářů

  1. Pyžamo se mi hodně líbí, taková meruňková barva a 100% bavlna by mě také zlákalo. Akorát bych si vybrala nějaké s dlouhými tepláky. A košile teda luxusní takovou bych potřebovala líbí se mi že je delší já mám samé krátké ze kterých div neleze zadek :D tak je ani nenosim :D
    Nikys
    www.lifebynikys.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To meruňkové pyžamo mají i ve verzi s dlouhými rukávy a kalhoty za 699 Kč, kdybys chtěla! Taky jsem na to koukala, ale nakonec jsem se rozhodla pro letní variantu, navíc jsem si kupovala teďka ještě pyžamo s dlouhými rukávy/kalhoty v Lidlu :D

      L. V.

      Vymazat
  2. První pyžamo se mi líbí moc :) Já už mám z Trenýkárny víc kousků, s přítelem jsme si tam objednávali párové trenýrky nebo i spodní prádlo :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Pyžamo i noční košile vypadají krásně, sortiment na e-shopu mají opravdu moc pěkný. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a souhlas, mají moc pěkné zboží v nabídce :)

      Vymazat
  4. E-shop samozřejmě znám, ale nikdy jsem tam nenakupovala. Moc se mi líbí ta červená košilka, přesně moje barva i styl!

    OdpovědětVymazat
  5. Jojo, tady z toho obchodu jsem si taky už objednávala. Kupovala jsem si pyžama a jsem naprosto spokojená ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super! Jsem ráda, že ze tvé strany naprostá spokojenost :)

      Vymazat
  6. Pyžamo se mi líbí. Tenhle e-shop znám, ale ještě jsem tam neobjednávala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Také jsem před nákupem o eshopu hodně slyšela, určitě doporučuju, pokud někdy budeš shánět tento typ zboží :)

      Vymazat
  7. Lucy, Trenýrkárnu znám, kousek od mí bydlí dcera.
    Podařený nákup, skvělé kousky!
    Zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Taky jsem byla z nákupu nadšená a tvuj výběr je super, věřím, že se ti všechno bude dobře nosit, košilka vypadá na léto úžasně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, už se těším až všechno v létě vyzkouším :)

      Vymazat
  9. Trenýrkárnu vidím skoro všude :D. Ještě jsem ale od nich teda nic nezkoušela :). Sluší ti to :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem ji jednu dobu vídala všude, ale taky jsem až do teď nic neobjednala. Děkuji :)

      Vymazat
  10. Nice clothes. Thanks for sharing.
    I invite you to visit my last post. Have a good week!

    OdpovědětVymazat
  11. S Trenyrkarnou jsem také spolupracovala a nemůžu jim nic vytknout, vše bylo v naprostém pořádku, ať už kvalita zboží, domluva či doprava :) ta červená kosile ti moc sluší 👌

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas, vše v naprostém pořádku, jsem ráda, že tvá zkušenost byla stejná. A děkuji :)

      Vymazat
  12. Trenýrkárnu znám, párkrát jsem si již něco pořídila a vždy to bylo v pořádku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že i ostatní kupující měli podobnou zkušenost :)

      Vymazat