ASTRATEX.CZ | Testování produktů

by - 18 července

Před několika týdny jsem dostala nabídku spolupráce (za kterou bych ráda ještě jednou poděkovala) s internetovým obchodem ASTRATEX.CZ, který jsem doposud znala jen od slyšení, ale nikdy jsem přes něj nenakupovala. Pokud eshop neznáte, specializuje se především na spodní prádlo a plavky, ale v nabídce toho mají i mnohem více: od běžného oblečení až k bytovým doplňkům. Webová stránka je velice přehledná a není těžké se na ní orientovat jak těm, kteří ví přesně, co hledají, tak i těm, kteří si nejdříve chtějí projít všechny možné kategorie.

Co musím zmínit jako velkou výhodu jsou uživatelské recenze u jednotlivých produktů, kde kromě slovního hodnocení zjistíte i konkrétní velikost, kterou si zákazník koupil a jeho procentní ohodnocení čtyř kritérií: velikost, cena, kvalita a barva. Za mě je to snad nejlepší verze recenzí, kterou jsem v poslední době viděla - akorát mi tam chybí možnost vkládat k hodnocení fotky. Tohle zmiňuji hrozně často, ale možnost pročítat si zkušenosti jiných zákazníků je pro mě při nákupech přes internet naprosto kritická a nechápu, že to v dnešní době nemají všechny obchody.

Co se týče doručení, Astratex nabízí takovou tu klasiku: Česká pošta, GLS, Zásilkovna a osobní převzetí je možné v Náchodě. Jo a do konce srpna je na webu akce, že pokud nakoupíte plavky nad 999 Kč, získáte k nim taštičku na plavky (v hodnotě 129 kč) zdarma!



Když jsem na e-shop zavítala poprvé, hned jsem si to zamířila do sekce Dámské plavky - nejen proto, že je léto, ale hlavně proto, že se už přes rok snažím v kamenných obchodech sehnat jeden styl plavek, ale pořád nic. Specificky jde o set, ve kterém má spodní díl vysoký pas a ideálně aby byl v zelené a nebo v červené - to jsou mé oblíbené barvy, takže i celková preference (a jediné další plavky, které mám, jsou tmavě modré, tak se hlavně nechci opakovat). A překvapivě se mi podařilo přesně takový set najít, dokonce i v té správné barvě, takže jsem byla fakt nadšená! V sekci plavek (konkrétně v doplňcích) jsem si také vybrala uzavíratelnou taštičku na mokré plavky, která byla zrovna ve slevě a kterou mimochodem naprosto miluju. Ke konkrétním produktům se budu ale vyjadřovat později...

Ze zvědavosti jsem pak přešla do sekce Bydlení a i když jsem toho prošla více, ve finále mě nejvíce zajímala podkategorie "Svíčky a aromalampy" v kategorii Bytové doplňky. Tam jsem si vybrala jeden z vosků od Yankee Candle, který byl zrovna ve slevě. Moje aromalampa je sice poměrně malá, takže mi bude stačit z vosku jen kousíček, ale neodolala jsem. Navíc na stránce produktu doporučují, že vosk nemusíte ani rozpouštět, stačí ho položit do menšího prostoru a provoní tak třeba váš šatník (kam jsem si ho umístila já).

Pak jsem zavítala do sekce Oblečení. Neměla jsem konkrétní představu toho, co hledám, ale přes filtry jsem si vyhledala především trička, legíny a šortky. Měla jsem několik tipů, co bych si tak vybrala, u všeho jsem horlivě pročítala recenze a nakonec jsem si vybrala "obyčejné" černé legíny nad kolena, které ve finále rozhodně patří k mým favoritům.

Posledním produktem z této velké objednávky byl Duopack s pracími sáčky, který se dá sehnat v sekci Dámské prádlo, konkrétně v podkategorii Doplňky ke spodnímu prádlu. Celkem mě překvapilo, co všechno jsem tam našla, třeba spoustu neviditelných podprsenek, hlavně takových těch silikonových nalepovacích, které všude vídám, ale nikdy jsem neměla odvahu je vyzkoušet. Schválně by mě zajímalo, jestli je někdo z vás měl někdy doma a jaké jsou?




Dámské dvoudílné plavky Piper - khaki (1 419 Kč)

Tyhle plavky mě zaujaly hned na první pohled a jsem hrozně ráda, že jsem je našla. Jsou dost blízko stylu, který jsem od začátku hledala (minimálně spodní díl je téměř perfektní) a dobře mi sedí. Co se týče velikostí, řídila jsem se podle tabulek, takže spodek mám ve velikosti M a vršek jsem si vzala 80/B, což je klasická velikost podprsenky, kterou nosím. Teda, správně bych měla mít asi A (spousta Béčkových podprsenek, včetně těchto plavek, mi místy odstává, ale to Áčko se v běžných obchodech moc neprodává, takže všude kupuju B a na to odstávání jsem si už zvykla). Tak či tak velikost podle tabulek sedí, takže doporučuji se jimi také řídit.

Co mě překvapilo: i když jsou plavky ve khaki zelené, jakmile se namočí, vypadají černě. Ne jako tmavě zelená, ale fakt černá, s kámoškou jsme to zkoumaly, když jsme byly na koupališti a nepoznala bych, že kdy měly být zelené (to ostatně můžete sami zhodnotit na fotce výše). Což mi vyloženě nevadí, žádné namočené plavky nemůžou mít stejnou barvu jako suché a možná takhle budu moct obměňovat vrchní díl a spodek nosit tento, i když by se ten khaki spodek k vršku normálně nehodil.

Menší poznámka k uživatelskému hodnocení u dvoudílných plavek - musíte si rozkliknout zvlášť spodek a vršek (nikoli set obou dvou, který také obchod nabízí), abyste se k recenzím dostali.

Taštička na plavky - světlemodrá (129 Kč 90 Kč)

Přiznám se, ani jsem nevěděla, že něco jako taštička na plavky vůbec existuje. Od dětství jsem byla zvyklá balit mokré plavky do ručníku, což půlku času zamokřilo všechny další věci, které jsem měla v tašce, ale moc jsem to neřešila. Byla jsem takhle zvyklá. Tahle taštička je ale oproti tomu jako nebe a dudy, až je mi skoro líto, že jsem ji neobjevila dřív. Je dostatečně velká, takže se do ní vejdou klidně i dvoje plavky a svůj účel splňuje.

Vosk Yankee Candle Moonlit Blossoms (69 Kč 41 Kč)

Vosk má dost silnou vůni, která má připomínat noční procházku rozkvetlou zahradou. Vonným základem je ambra a bílé pižmo, srdce je jasmín, kakanga vonná a levandule a vrchol je granátové jablko a ostružina. Příště bych si asi vybrala něco jiného, preferuju spíš jemnější vůně, ale jsem ráda, že jsem to vyzkoušela. Já nemám moc přehled v tom, co mi bude vonět a co ne (co se týče tady těch seznamů základu a srdce a nevím čeho - u svíček ani u voňavek - neumím si pod tím nic moc představit), takže jsem se řídila akorát zajímavým jménem a recenzemi. Každopádně i když je vůně dost silná, tak jí ráda občas provoním svůj pokoj. Tady už stejně záleží na každém, co mu voní a co ne.

Legíny June - černá (349 Kč)

Tyhle legíny naprosto miluju, jsou velmi pohodlné a jsou z příjemného materiálu (92 % bavlna a 8 % elastan). Co se týče velikosti, řídila jsem se opět tabulkou, takže tentokrát jsem vybrala velikost L, která mi sedí naprosto dokonale. Společně s plavkami se jedná o můj oblíbený kousek, nosím je teď pořád a upřímně si nemůžu na nic stěžovat. Jsou dobré na doma, ale i na cvičení - i když nejsou z úplně elastického materiálu, nebála bych se v nich třeba chodit běhat.

Líbí se mi, že mají vyšší pas, takže krásně skryjí bříško a celkově jsou na postavě velmi lichotivé. Alespoň z mého pohledu, to už ostatně můžete zhodnotit sami na fotce výše.

Duopack s pracími sáčky (159 Kč)

K pracím sáčkům toho asi nemám moc co říct, krom toho, že přesně splňují svůj účel. Jsou uzavíratelné na zip, jeden sáček má velikost 30 x 40 cm a druhý 20 x 30 cm. Podobných pracích sáčků máme doma už několik a využívám je víceméně při každém praní, hlavně na podprsenky, ale hodí se na každý kousek oblečení, u kterého se bojíte, že by se mohlo během praní potrhat. Takhle jsem si před půl rokem objednala saténové kimono z lidlu a hned při prvním praní se lem zachytil o kov u dvířek a roztrhlo se (což se nám nikdy předtím nestalo). Od té doby se snažím podobné věci (třeba šaty z jemnější látky) prát právě v podobných sáčcích, kde je menší riziko, že by se něco takového mohlo stát. Pro tyhle případy jsou ty sáčky opravdu ideální a myslím si, že každému se bude jeden nebo dva do zásoby hodit. Leda pokud všechno perete ručně :D

***

A to je pro dnešní článek vše!

Znáte internetový obchod ASTRATEX? Nakupovali jste na něm někdy a pokud ano, co jste si koupili a jak jste byli s nákupem spokojeni?

A který z produktů, který jsem si vybrala, vás zaujal nejvíce?

Děkuji za přečtení, užijte si následující dva týdny a budu se na vás těšit tentokrát až 1. srpna u dalšího článku! L. V. ♥ 

You May Also Like

14 komentářů

  1. Astratex znám podle názvu, ale ještě jsem nic od značky nezkoušela :) Věci, co sis vybrala, se mi líbí, ani nevěděla, že e-shop má tak široký sortiment, třeba, že se tam dají koupit i vosky :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem nevěděla, že mají tak široký sortiment, bylo to rozhodně milé překvapení :)

      Vymazat
  2. Tak takovou spolupráci ti závidím, já jsem totiž jejich stálý zákazník. :-D Byla jsem totiž obdařena bujnějším dekoltem a v obchodě prostě prádlo nekoupím. Jsem tedy s eshopem velice spokojená, jen člověk musí počítat s trochu vyššími cenami :-)

    Ketrin ~ Vnímej blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že máš s eshopem dobré zkušenosti! Já mám pocit, že nejlepší to mají slečny s poprsím C, toho vidím vždycky všude hodně, pak případně to B vidívám, ale Áčko jsem v obchodě snad nikdy neviděla (to teda neměli ani v tom Astratexu) a cokoli většího už vůbec :D

      Vymazat
  3. Na web jsem už několikrát zavítala, mají tam moc pěkné kousky 🙂, velký výběr a velké plus i pro mě hlavně jsou ty recenze 😇. Uzavíratená taštička na morké plavky mi přijde opravdu praktická a šikovná, než balit mokré plavky do ručníku 🤗. Ale co mě tedy překvapilo, že se na webu dá najít sekce bydlení, to mi asi předtím uniklo nebo jsem si toho nějak nevšimla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, ty recenze jsou fakt skvělé. Sekce bydlení mě taky překvapila, vůbec jsem netušila, že mají tak široký sortiment! Proto jsem na to musela poukázat, říkala jsem si, že nejsem určitě jediná, kdo to nikdy nezaznamenal :D

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Jsou velmi pohodlné, nosím je teď pořád :) Určitě můj nejoblíbenější produkt.

      Vymazat
  5. Mám pocit, že Astratex znám jen podle názvu. Pravděpodobně jsem kdysi někdy slyšela či na to viděla reklamu. :D
    Jinak ale ta taštička na plavky musí být skvělá. Též jsem zvyklá zabalit plavky do ručníku. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že nejsem jediná, kdo vyrůstal na balení plavek do ručníku :D Ta taštička je určitě lepší volba :)

      Vymazat
  6. Obchod znám, ale ještě jsme z něj nikdy nic nenakupovala. Podprsenky jsou taková věc, co si prostě potřebuju zkusit :) Mám malé prsa, takže mi málokterá dobře padne :D Z tvého výběru se mi asi nejvíce líbí legínové kraťasy, to je taková klasika :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu s těma podprsenkama, já to mám tak třeba s botama, nikdy bych je nemohla objednávat přes internet kvůli tomu :D U podprsenek to jsem ještě schopná risknout, když tam jsou fakt psané rozměry, podle kterých se můžu řídit.

      Vymazat
  7. O této značce už jsem mnohokrát četla, ale nic jsem nezkoušela :).

    OdpovědětVymazat