Catrice Magic Repair Nail Oil | Recenze

by - 08 srpna

 

Je to už dlouho, co jsem zveřejnila recenzi na nějakou kosmetiku, ale jak jsem vám slíbila v článku Nákupy za jaro 2022, dnes vám představím tento olejíček na nehty, který se podle výrobce specializuje hlavně na regeneraci a výživu nehtů...

Výrobek používám od 9. května každý večer, kromě několika dnů, kdy jsem zapomněla a několika dnů, kdy jsem si nehty lakovala - pak jsem zase testovala, jak jim rychle dokáže olejíček navrátit život. Je totiž důvod, proč si nehty moc nelakuju, vypadají potom vždycky hrozně. A můžu říct, že olejíček opravdu proces regenerace trochu urychlil, ale k tomu později. Co se týče obsahu, za ty tři měsíce jsem v půlce lahvičky, možná lehce pod půlkou.

Olejíček je v příjemném malém balení, které připomíná lak na nehty. Aplikátor nicméně není štěteček, ale kapátko - na každý nehet si tak můžete kápnout jednu kapku a pak ručně vmasírovat. Což je trochu nevýhoda oproti štětečku, protože si tím zamastíte prsty a nemůžete pak chvíli na nic sahat (ani se neptejte, kolikrát jsem omylem udělala mastné obtisky na mobilu nebo na touchpadu na notebooku), protože si nemůžete jít umýt ruce, jinak byste si logicky smyli olej i z nehtů. Výhodou ale zase je, že můžete ten olejíček fakt vmasírovat a ujistit se, že je všude, takže záleží asi na každém, co preferuje.

Také bych ráda zmínila barvu samotného oleje, která je (jak vidíte výše) fialovo-červená, což mě na produktu zaujalo jako první. I kdyby to bylo jen nějaké barvivo, je to alespoň zajímavější než klasická průhledná vodička. Vůně olejíčku je taková zajímavá, na jednu stranu to není nic, co bych potřebovala čichat kdykoli lahvičku otevřu, ale zároveň mi to nesmrdí, nevadí mi. Tak či tak vůně rychle vyprchá, tudíž se nemusíte bát používat olejíček v posteli před spaním.



Co se týče účinnosti produktu, olejíček viditelně podporuje regeneraci suchých a zničených nehtů, např. po odlakování, po celodenní práci na zahradě nebo po odpoledni v bazénu plném chloru. Také mi pomohl s nehty u nohou, které mám v létě vždycky hrozně vysušené z chození v sandálech. Není to nic převratného, ale po několika dnech používání už viditelně nejsou tak vysušené (pozn.: na nohy používám olejíček jen výjimečně, když vidím, že mám nehty ve špatném stavu, většinou ho používám tak tři dny po sobě a to většinou stačí, aby byly jakž takž víc regenerované).

S mým největším problémem olejíček nepomohl - mám nehty velmi tenké a průhledné, zvláště po sprchování je to velice viditelné a nehezké. I když se mi nehty po používání oleje tolik nelámou, pořád jsou velmi průhledné a čas od času se začnou třepit (z nějakého důvodu se mi zásadně třepí ukazováčky, kdekoli jinde jen velmi výjimečně).

Doporučila bych olejíček používat spíše jednorázově, respektive používat v kuse 3-7 dní poté, co se vrátíte z dovolené u moře, po odlakování nehtů a tak dále, zkrátka když máte nehty v horším stavu než obvykle. V tom případě vám olejíček rychleji navrátí nehty do původního stavu. Pokud však chcete vylepšit celkový stav svých nehtů, příliš bych nedoufala, že vám tento produkt z dlouhodobého hlediska pomůže. Jak jsem zmínila, mně osobně se nehty sice přestaly tolik lámat, což beru jako velké plus (otázkou je, zda se zase začnou lámat až produkt přestanu používat), nicméně vzhledově nevidím žádný rozdíl, proto vám zde ani nebudu ukazovat žádnou fotku před x po. 

Závěrečné shrnutí: na první pohled vypadají mé nehty úplně stejně jako v květnu, jedinou změnou je to, že se tolik nelámou. Olejíček pomáhá s regenerací nehtů poté, když je máte zničené z nějaké aktivity, ale navrátí je pouze do původního stavu, nezlepší jejich celkovou kvalitu ani vzhled. Poměr cena vs. výkon však hodnotím kladně, produkt je velmi cenově dostupný, vydrží dlouho a z krátkodobého hlediska urychluje regeneraci zničených nehtů. Proto produkt hodnotím pozitivně, ale po spotřebování si nové balení kupovat nebudu. Každopádně pokud hledáte rychlou obnovu nehtů, mohu olejíček jen doporučit.

HODNOCENÍ
6/10


***

A to je pro dnešní článek vše!

Znáte tento olejíček? A co vy a značka CATRICE, nakupujete jejich produkty rádi?

Jakou máte celkovou zkušenost s oleji a séry na nehty? Máte nějaké dobré a účinné, které můžete doporučit? Hoďte odkazy do komentářů!

Děkuji za přečtení, užijte si týden a budu se na vás těšit zase v pondělí u dalšího článku! L. V. ♥

You May Also Like

14 komentářů

  1. Olejíček bych potřebovala, ale opravdu s tím efektem, že nehty díky tomu nebudou průhledné a nebudou se třepit, protože to je taky můj problém. Ale člověk musí holt odzkoušet a najít, co mu bude vyhovovat. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, ono ve finále všechno je individuální a stejně co funguje jednomu člověku, nemusí vyhovovat druhému. Snad někdy objevíme olejíček, který pomůže na to, co nás trápí :)

      Vymazat
  2. Též by se mi hodil nějaký olejíček, který by zabránil zatrhávání nehtu. Vždycky, když včas nezastřihnu nehet na palci na noze, tak se mi zatrhne strašně blbě. Ale vždy ten jeden prst. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To taky znám, naštěstí se mi to neděje až tak často :)

      Vymazat
  3. Žádná séra na nehty nepoužívám, ale co mi hodně pomohlo s lámáním a třepením nehtů byla změna tvaru nehtů (začala jsem je stříhat více do špičky) a jednosměrný pohyb pilníkem. Po odlakování je mám vždy také takové průhledné a zažloutlé, ale takové je mám odjakživa, tak to moc neřeším. :D Pár dní je nechám zregenerovat a zesílit a pak je většinou znovu nalakuji. Oblíbila jsem si teď takový skoro až olejíček, ale vlastně je to podkladový a zároveň i svrchní lak s vitamíny od značky trend IT UP (https://im9.cz/iR/importprodukt-orig/43e/43eca0894bbf9f12584acb5b60897c8a--mmf600x600.jpg). ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Změnit tvar nehtů je dobrý tip, já nikdy neměla moc ráda tvar do špičky, ale něco na tom možná bude. Díky za tip na ten podklad, mrknu na něj!

      Vymazat
  4. Já trpím hlavně na záděrky a na ty používám dýňový olej. Teda použiju ho po manikůře, když si na to vzpomenu a mám pak v plánu si nějakou dobu nemýt ruce :D A musím říct, že teda nehtová lůžka se mi o dost zlepšila, záděrek mám minimálně oproti tomu, co jsem dřív mívala :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Záděrky mě taky trápí, i když ne až tak často. Dýňový olej by mě nenapadlo používat, zajímavé. Díky za tip! :)

      Vymazat
  5. O tomto oleji jsem neslyšela, ani neviděla 🙂. Přiznám se, že olejíčky na nehty vůbec nevyhledávám, nějak na nic netrpím a ani si nehty tak často nelakuji, spíš výjimečně 😀. Ale může to být šikovná věcička, jen škoda toho kapátka.. pro mě by byl praktičtější štěteček.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Závidím všem, co mají od přírody dobré nehty! Já si je právě taky lakuju jen výjimečně, ale vždycky mi to totálně zničí nehty, takže na to už asi kašlu, nevyplatí se to :D

      Vymazat
  6. Produkt mě moc nezaujal, myslím, že by pro mě neměl žádný účinek :) Mně se nehty hodně lámou a třepí, používám zpevňující lak od Essence, který mi vytvoří na nehtech takovou ochranou vrstvu a když se dívám na moje nehty, tak mi celkem dost pomohl, kupuju si ho pravidelně možná už i dva/tři roky :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podívám se po něm, díky za tip! Něco takového by se mi hodilo, myslím že jsem kdysi i měla něco podobného, ale moc jsem to nepoužívala.

      Vymazat
  7. Olejíčky jsem používala různé, ale nikdy nic nepomohlo, teď beru vitamíny a mám nehty silné, netřepí se ani nelámou, takže mi asi chyběl nějaký ten vitamín nebo tak :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vitamíny taky dlouhodobě beru, ale na nehty mi bohužel vůbec nepomohly :/

      Vymazat