První nákup na PURITYVISION.CZ | Zkušenosti

by - 20 února

Před měsícem na mě na Facebooku vyskočila reklama na obchod PurityVision.cz, kde hlásali akci dárek zdarma při nákupu nad 600 Kč (+ doprava zdarma). Značku Purity Vision už dobře znám, pár produktů jsem od nich i zkoušela, ale tehdy jsem vše kupovala v nejbližším DM a ne přes eshop. A protože už dlouho uvažuju nad koupí jejich kávového peelingu, rozhodla jsem se akci využít.

Pokud značku neznáte, zabývá se přírodní bio kosmetikou a asi nejznámější je pro své květinové vody, pleťová másla, oleje a krémy. Samotná webová stránka je velmi přehledná a pokud víte, co hledáte, je velmi snadné se dostat ke svému cíli. Pokud nevíte, máte na výběr X kategorií, které si můžete proklikat a skrze filtry najít produkt, který vám bude vyhovovat. Jsem ráda, že u jednotlivých produktů jsou recenze, i když bohužel jich je jen pomálu (znám ale spoustu eshopů, kde možnost recenzovat není vůbec, to pak musíte prohledávat celý internet, abyste si našli nějaké zkušenosti dalších lidí a to je dost nepraktické).

Některé produkty této značky jsou dražší, ale ku své kvalitě bych řekla, že nejsou úplně předražené a minimálně co jsem slyšela od dalších lidí, tak za tu cenu opravdu stojí.


Ke konkrétním produktům se ještě dostanu, ale nejdřív něco málo k objednání a dopravě. Pokud není akce, máte dopravu zdarma při nákupu nad 990 Kč. K nákupu také můžete získat dárek zdarma, první dárek se otevírá za minimální částku 800 Kč, při vyšší částce máte pak výběr dárků větší (konkrétní dárky se pravidelně mění, ale vždy si můžete vybrat pouze jeden dárek, nehledě na to za kolik nakoupíte - to jen takové upozornění). Nevýhodou je, že minimální výše objednávky je 299 Kč, tudíž pokud si chcete objednat jen jeden produkt za dvě stovky, máte prostě smůlu, systém vám zahlásí: "Do minimální výše ceny objednávky vám zbývá ještě 99 Kč" a dál vás nepustí. Což je celkem na nic, nikde jsem to takhle neviděla, ale na druhou stranu: pravděpodobnost, že byste na eshopu nakoupili za méně než tři stovky je asi stejně celkem malá, navíc ono je to i ekologičtější (objednat si toho více, než objednávat každý měsíc jeden malý produkt).

Já jsem objednávala 23. ledna (v neděli) a jak už to u českých eshopů bývá, doufala jsem, že zboží bude odesláno během pondělí, tedy první všední den po objednávce (nejpozději v úterý). O odeslání zboží mi žádný mail nepřišel a nakonec dorazilo až potvrzení o převzetí zásilky k přepravě (od Zásilkovny) a to ve středu 26. ledna. Není to pořád tak dlouho po objednání, ale je to přeci jen o trochu déle, než na co jsem běžně zvyklá. Zásilka dorazila na výdejní místo ve čtvrtek 27. ledna

Co musím zmínit jako klad je samotný balíček, ve kterém byla použita recyklovatelná papírová výplň. Pouze dva produkty byly zabaleny v bublinkové fólii, další dva byly v kartonové krabičce - ale klidně by v tom kartonu mohly být všechny.

Teď ale již k samotným produktům...

1. Bio Kávový peeling 110 g (149 Kč)

O tomto Kávovém peelingu jsem toho slyšela už hodně, používají ho i kamarádky a jsou s ním velmi spokojené. Co jsem pročítala recenze na internetu, našlo se pár lidí, kterým po něm hodně zčervenala pleť nebo měli celkově špatné reakce, tudíž jsem se rozhodla neriskovat a zakoupila jsem menší balení.

Od nákupu jsem ho použila asi čtyřikrát (cca jednou týdně) a musím říct, že opravdu skvěle vyhladí pleť, mám ji na dotek výrazně jemnější a navíc pak krásně voní po kávě. Řekla bych, že na akné taky trošku zabírá, i když pro nějaké konkrétnější výsledky ho budu muset testovat déle (navíc je občas těžko určit, který z nakoupených produktů dělá tu největší magii - nebo jestli mám zase jenom "lepší období", nehledě na produkty, které používám). Nevýhodou je, že pokud mám na nějakém místě to akné výrazně horší, tak mě tam ten peeling vždycky pálí. Není to vyloženě nějaká silná bolest, ale je to nepříjemné. ne že ne. Těch pět minut jsem to ale zatím vždy zvládla a nevypadalo to, že by se mi akné na tom místě pak zhoršilo, takže to asi nebudu řešit :)

Obecně bych řekla, že tento produkt mohu doporučit, sama si nejspíše v budoucnu pořídím ještě jedno balení. A pokud zaznamenám nějaké výraznější výsledky, rozhodně sepíšu ještě zvlášť recenzní článek pouze na tento produkt.

2. Bio Růžová voda 200 ml (299 Kč)

Tuto Růžovou vodu jsem již jednou testovala, tehdy mi ale nepřišlo, že pro mou pleť něco dělá, takže jsem se rozhodla ji znovu nekupovat (za ty peníze mi to nestálo). Posledních pár měsíců jsem si ale pořád říkala, že bych ji ráda vyzkoušela ještě jednou, takže když už byla na PurityVision ta akce, neodolala jsem a přihodila si ji do košíku. Používám ji každé ráno před nanesením krému a je opravdu velmi příjemná, osvěží a má nádhernou vůni.

Co se týče nějakého efektu na mou pleť... těžko říct, nemůžu říct, že bych si všimla výraznějšího efektu, ale možná by to chtělo trochu delší dobu než jeden (necelý) měsíc. Minimálně se ale stala oblíbenou součástí mé rutiny a opravdu mě po ránu krásně probudí :)

3. Bio Levandulová voda 100 ml (189 Kč)

Stejně jako Růžovou vodu, tak i Levandulovou vodu jsem již jednou testovala. Používám ji teď každý večer po odlíčení, než si nanesu krém (nechávám tam samozřejmě pauzu, než se voda úplně vsákne/zaschne) a naprosto miluji její vůni.

Bohužel si opět nejsem jistá nějakými konkrétními účinky na pleť - myslím že trošku pomáhá (přijde mi, že přes noc pleť trochu zklidní), ale není to žádný zázrak. Alespoň pro teď, budu ji používat nadále a uvidím, celkem jsem si na ni v mé rutině zvykla, takže možná zkusím pak pořídit ještě jednou balení, ať ji opravdu testuji delší dobu :)

4. Bio Levandulové máslo 20 ml (89 Kč DÁREK K NÁKUPU)

Přiznám se, že i když jsem tohle máslo dostala jako dárek zdarma, oslovilo mě asi nejvíce. Nádherně voní a mimochodem, taková vtipná vsuvka: mně vůně levandule vždycky hrozně vadila, ale cca poslední rok od někoho pořád dostávám věci s vůní levandule (jak naschvál ne), takže jsem si na ni nevyhnutelně už zvykla a začala mi dokonce reálně vonět, to je hrozně divný :D

Každopádně, máslo zklidňuje podrážděnou pleť a zmírňuje začervenání, třeba když mám večer hrozně "rozdrápané" akné a vypadám příšerně, tak je tohle máslo moje záchrana a přes noc moje pleť ztrácí veškeré (nebo aspoň to největší) začervenání. Taky je výborné jako balzám na rty nebo na suchou pokožku po celém těle. Já ho používám hlavně na pleť, ale občas i lokálně na suchá místa na ruce. Přes zimu se mi tvoří šupinky kolem kloubů prstů a tohle na to celkem pomáhá, i když bych na podobný problém spíše doporučila měsíčkovou mast (my máme domácí, ale vím že Purity Vision prodává Měsíčkové máslo, to by mohlo fungovat stejně). Mimochodem, zajímal by vás do budoucna článek o tom, jak na domácí měsíčkovou mast?

Každopádně snažím se máslem moc neplýtvat, protože 20 ml je opravdu málo, ale až mi dojde, rozhodně si plánuji zakoupit větší balení. Zatím jsem s ním fakt spokojená (poznámka: nepoužívám ho  už každou noc, teď ho střídám s klasickým nočním krémem a zjistila jsem, že je to takhle lepší, že pomáhá snad i více, když není na té pleti furt).

***

To je od dnešního článku vše!

Znáte značku Purity Vision, používali jste někdy jejich produkty? A nakupovali jste je spíše v klasické drogerii nebo jste zkoušeli objednávat i přes jejich eshop?

Máte zkušenosti s konkrétními produkty, které jsem si vybrala já? Podělte se do komentářů!

Děkuji za přečtení a přeji krásný den! L. V. ♥

You May Also Like

13 komentářů

  1. značku znám a ráda ji objednávám, ale z jiné stránky (econea.cz) :) tam jsou rychlý a skvěle komunikují, takže vřele doporučuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přes Econea jsem také už párkrát objednávala, ale že tam mají značku Purity Vision jsem ani nevěděla. Tak příště vyzkouším, děkuji :)

      Vymazat
  2. Na značku Purity Vision jsem narazila již několikrát, ale ještě jsem nic nezkoušela. Jednou jsem si totiž koupila v DM růžovou vodu, myslím že od Alverde, a moc spokojená jsem s ní nebyla. Takže od té doby se přírodním vodám na pleť spíš vyhýbám. Od Purity Vision by mě ale docela zajímala měsíčková zinková mast nebo po přečtení tohodle článku bych vyzkoušela i to levandulové máslo. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také si s těma přírodníma vodama nejsem zatím jistá. Od jiné značky jsem je ale ještě nezkoušela, pouze Purity Vision, takže taky nedokážu posoudit nějaký rozdíl... třeba jednou nakoupím a otestuju :D Levandulové máslo doporučuju :)

      Vymazat
  3. Na nákup produktů této značky se už chystám hrozně dlouho! Nejraději bych vyzkoušela všechny, vypadají dokonalé a jejich vody a olejíčky mě prostě neskutečně baví a lákají!

    OdpovědětVymazat
  4. Značku znám, ale taky jsem ještě nezkoušela.
    Hezký večer. 🙂

    OdpovědětVymazat
  5. Lucy, značku neznám a tak jsem si se zájmem přečetla tvou recenzi.
    Přeji hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Musím říct že PutityV. znám pouze dle jejich obalů, které jsou velmi specifické :-) ale produkt žádný vyzkoušený nemám

    OdpovědětVymazat
  7. Ja som už od nich vyskúšala bambucké maslo a aj veľmi ospevovaný kávový peeling, ale mňa osobne až tak nenadchol :) Každopádne ešte mám zálusk na ich kvetinové pleťové vody, tak uvidíme, či sa môj názor aspoň trošku zmení

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat
  8. O týchto produktoch som už počula. Veľa ľudí si ich chváli. Ja som ešte skúsenosť nemala.

    ÍL VHODNÝ NA PLEŤ ALE AJ VLASY

    OdpovědětVymazat
  9. Purity Vision jsem dříve používala hodně, milovala jsem hlavně bambucké máslo, ale postupně jsem začala používat jiné produkty, až minulý měsíc jsem se vrátila k růžové vodě, kterou používám ráno a večer před krémem :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  10. Používám všechny produkty. Aktuálně mám doma růžovou vodu a tu si nemůžu vynachválit :) Novinkou je pro mě levandulové máslíčko o kterém jsme se vlastně bavily, tak to musím taky vyzkoušet :)
    Nikys
    https://lifebynikys.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. Značku znam, ale s těmito výrobky zkušenost nemám. Já mám doma od nich rýžový olej, jsou v něm přímo i poupata růží a je úplně boží. Už jsem skoro na konci a rozhodně si ho ještě v budoucnu koupím, protože ráda používám přírodní kosmetiku :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat