Saloos Růstové sérum na řasy & obočí | Recenze

by - 22 srpna



Jak jsem slíbila v článku Nákupy za jaro 2022, dnes se podívám na tohle sérum na řasy a obočí, které se podle výrobce specializuje hlavně na délku a objem. Výrobek používám od 18. května každé ráno a večer, kromě několika dnů, kdy jsem zapomněla, ale i tak jsem většinou sérum použila alespoň 1x denně, pokud ne 2x. Za ty tři měsíce jsem vypotřebovala dvě třetiny lahvičky (jak vidíte na fotce, lahvička není průhledná, ale ten popisek jde naštěstí odlepit, takže jsem to mohla pro vás zjistit).

Aplikátorem je kartáček, na který můžete být zvyklí z řasenek - kvůli delším štětinkám může být manipulace trochu obtížnější, hlavně abyste si nevnesli žádný produkt do očí (mně se to bohužel stalo hned několikrát), ale zase můžete nabrat více séra naráz a nemusíte neustále namáčet. Když se dostane sérum do očí, tak moc nepálí, ale viděla jsem na to oko vždy potom rozmazaně a bylo těžké dostat produkt pryč. Vodou to vymýt totiž moc nejde, protože jsem vždy měla sérum už i na okolních řasách a vymýváním bych si toho do oka zanesla akorát ještě víc. Snažím se být s aplikací opatrná, protože mi je jasné, že to pro moje oko není vůbec dobré, ale stejně se občas stane, ať se snažím jak se snažím. To velké množství produktu, které se na štěteček dostane, je v tomhle případě spíš nevýhoda (alespoň pro mě) a i když se snažím přebytečného séra zbavit o okraj lahvičky, nepřijde mi, že by to moc pomohlo. Proto doporučuju nejdříve nanášet produkt na obočí a až pak na řasy, když tam toho séra nemáte tolik.

Produkt má zajímavou přírodní vůni, není příliš silná, ale nevím k čemu to úplně přirovnat. Z nějakého důvodu mi to připomíná čerstvé dřevo nebo možná ořechy... což v tomhle případě by ořechy asi dávaly větší smysl, v séru je totiž arganový olej. Ale i tak je ta vůně dost specifická, rozhodně však není nepříjemná a nevadí mi.



Nejvíce viditelný rozdíl je na spodních řasách a na obočí

Co se týče účinnosti produktu, myslím si, že rozhodně podpořil délku - navíc když jsem si sérum koupila, měla jsem problém s častým vypadáváním řas a to teď téměř přestalo. Na fotce "před" jde vidět i konkrétní místečko, kde mi řasy hrozně vypadaly a měla jsem tam očividnou mezeru (spodní řasy vpravo), na fotce "po" již není ta mezera tak očividná. Upřímně, už po prvním měsíci jsem viděla výsledky, řasy mi přišly na pohled delší a výraznější (jako by tmavší, což jde vidět i na fotkách výše). Myslím si, že 1-2 měsíce stačí pro test produktu, ty tři měsíce ode mě už byly jen jistota, nemyslím si, že mám teď řasy/obočí nějak lepší než po prvním měsíci, spíše se to už ustálilo, řasy mi nepadají a obočí si nemusím malovat tolik, jako jsem musela předtím.

Sérum bohužel moc nepomáhá s hustotou obočí a řas, ale to produkt ani neslibuje, takže to nemůžu brát jako zápor. Příště se ale začnu poohlížet po séru, které pomůže především s hustotou, myslím si, že to je momentálně můj větší problém, než délka nebo objem.

Závěrečné shrnutí: poměr cena vs. výkon je velmi dobrý, produkt podpořil růst řas, přestaly mi tolik vypadávat a mám je na pohled delší. Pomohl mi s definováním obočí a nemusím si ho už tolik malovat, stačí místy dokreslit. Ve finále jsem se sérem spokojená a rozhodně ho dopotřebuju až do konce - jinak můžu produkt doporučit všem, kteří chtějí větší objem a nejde jim až tolik o hustotu. Jako výhodu také přikládám, že se mi ze séra nezačalo dělat v obočí akné - tenhle problém jsem měla s Ricinovým olejem od Saloos, který jsem na obočí jednu používala a bohužel jsem musela po pár dnech přestat. S používáním dvakrát denně vydrží produkt cca 4-6 měsíců, což znamená, že v průměru neplatíte ani 40 Kč za měsíc.

HODNOCENÍ
7/10


***

A to je pro dnešní článek vše!

Znáte tohle sérum? A co vy a značka SALOOS, nakupujete jejich produkty rádi?

Jakou máte celkovou zkušenost se séry na řasy a obočí? Máte nějaká dobrá a účinná, která můžete doporučit? Hoďte odkazy do komentářů!

Děkuji za přečtení, užijte si týden a budu se na vás těšit zase v pondělí u dalšího článku! L. V. ♥

You May Also Like

6 komentářů

  1. Super recenze, nezkoušela jsem, jiné věci občas používám :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  2. Od značky Saloos mám balzám na rty a nehty 🙂, ale že dělají i sérum jsem nevěděla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem to nevěděla, dokud jsem ho náhodně nezahlédla v obchodě. Taky jsem viděla ten olejíček na nehty, tak ten možná zkusím příště :)

      Vymazat
  3. Saloos značku mám ráda :). Jinak máš moc krásnou barvu očí! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to super značka, pár produktů jsem od ní už měla. A moc děkuji! :)

      Vymazat