Nobilis Tilia pleťová voda | Recenze

by - 08 července


Ze začátku řeknu (a budu se opakovat z poslední recenze kosmetiky), že jsem produkt nekoupila přes Nobilis e-shop, ale přes stránku Econea, kde byly v červnu produkty značky Nobilis Tilia ve slevě. Econea je e-shop s přírodní kosmetikou, který produkt šetrně dopraví + je zabalen do již použité, plně recyklovatelné krabice. Pokud na krabici není plastová páska z dřívějška, použijí papírovou s lepidlem z přírodního kaučuku a stejně tak používají již jednou použitý výplňový materiál. V tomto článku se nejedná o spolupráci, ale chtěla jsem to zmínit, protože je to dle mého hrozně fajn :)


Hřebíčkovou vodu jsem si vybrala, protože mám už od dětství problémy s akné, ale existují i jiné vůně (levandule, růže, citron-grep, mateřídouška), vždy podle konkrétního typu pleti. Vodu jsem doposud používala skoro každý den (1 - 2x), dnes jsou to přesně 4 týdny. Nepoužívala jsem ji přímo k odličování, ale až k takovému "do-odlíčení" (tzn. kdy jsem už většinu makeupu odstranila, ale ještě mi na tváři nějaké zbytky zůstaly) a také jsem ji často používala ráno po probuzení.

Ze začátku mi vůně hřebíčku přišla taková zvláštní, ale rychle jsem si na ni zvykla a třeba po tom ránu je to i takové relaxační. Voda opravdu voní jako hřebíček (celkem silně, ale ne přehnaně) - já jsem si třeba myslela, že to nebude skoro cítit, ale opak je pravdou. Na rozdíl od inhalační tyčinky, kterou jsem kupovala společně s touto vodou, mi tohle alespoň reálně voní.

Co se týče samotného účinku, tam už to je s hodnocením složitější. Můžu 100% říct, že mám teď pleť lepší, než před měsícem, a akné se dost zredukovalo, ale bohužel nedokážu odhadnout, jestli je to touto vodou nebo něčím jiným - i bez speciálních produktů mám období, kdy mám to akné dost špatné, pak se samo najednou zlepší, a pořád dokola. Kromě této vody jsem teď taky týden používala kapsle s vitamínem C, které tomu dle mého taky trochu napomohly, a zkoušela jsem i nové detoxikační masky na pleť. Takže jestli je to jednou z těchto věcí, jejich kombinací nebo jen hormony, to nedokážu říct.

Takže na závěr: tato voda zklidňuje pleť a její vůně je velmi příjemná. Na akné působí dle mého spíše jemně, než že by to byl nějaký zázrak, ale celkově jsem s ní spokojená. Za měsíc používání jsem zhruba v půlce lahvičky, ale to je tím, že ji často používám i víckrát denně, jinak určitě vydrží déle.

***
HODNOCENÍ
6/10

You May Also Like

13 komentářů

  1. Hřebíčková voda je mi novinka. Mám odzkoušenou pouze růžovou a levandulovou a používám ji na osvěžení pleti a navlhčení vatového tamponku při odličování :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Hřebíčková voda věřím, že pomáhá, myslím, že je protizánětlivá, protože při zánětu zubu se doporučuje kousat hřebíček. Já měla jednou od kamarádky půjčený 100% koncentrovaný hřebíček a to přímo umrtvovalo dané místa :D takže na vobří beďar DOPORUČUJU! :D

    www.lifebynikys.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Oh, I used to smell clove because there were many in my great-grandmother's village. It looks like this product formula is good on the skin.
    Thank you for the recommendation.

    Greetings from Indonesia.

    OdpovědětVymazat
  4. to vypada dobre :) mam aknozni problematickou plet a mam rada znacku nobilis

    Melissa Hartford
    www.melissahartford.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Vůbec jsem nevěděla, že hřebíčková voda pomáhá na akné. Ono tu pleť vždycky ovlivňuje spousta faktorů, tak je těžké odhalit, co přesně pomohlo. Mě pleť hodně ovlivňuje strava a stres :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  6. Ďakujem za nové informácie, vôbec som netušila, že taký produkt existuje a už vôbec nie, že je vhodný na akné. :) Ja bojujem s akné neustále. Niekedy je to lepšie a niekedy to nestojí za nič. Preto ďakujem za nový nápad. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Slyším o tom úplně poprvé. :) Určitě ji zkusím, až se mi objeví akné. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ja používam na pleť už len Lumispu a určení gél ku nej. Ale toto vyzerá zaujímavo

    MÔJ DRUHÝ TRÍMESTER

    OdpovědětVymazat
  9. Slyším o ni uplně poprvé, ale děkuji za tip, moc se mi líbí:)
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
  10. Kdysi jsem také zkoušela různé kosmetické výrobky, ale teď jsem na to strašný lempl. :D

    OdpovědětVymazat
  11. Zní to teda velmi zajímavě. Nikdy jsem o hřebíčkové vodě neslyšela, ale věřím, že může být fajn. 😊

    OdpovědětVymazat
  12. Oooh vodička s hřebíčkem. To musí být hodně netradiční😅. Ale mně hřebíček moc voní, mám ho fakt ráda. A je dobrý ho kousat a cucat, když tě bolí v krku. Jinak ta lahvička je naprosto úžasná!

    Btw na akné doporučuju Toning solution od The Ordinary. Je to zázrak.

    Verča ze Ztracena v Praze | BÉŽOVÝ OUTFIT S KAPKOU ČERNÉ + NEW IN | OUTFIT

    OdpovědětVymazat
  13. Kedysi som Nobilis Tilia používala pravidelne! Super kozmetika ❤

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpovědětVymazat