Nákupy za červen 2020 | Oblečení, drogerie, cosplay

by - 01 července


Dneska trochu nevšední článek - přiznám se, že mám spoustu nápadů, o čem bych tady chtěla psát, ale zároveň si uvědomuju, že jsem tento "druh blogu" vůbec neplánovala. Co původně mělo být jen o mé tvorbě (psaní a kresbách) je najednou o kosmetice a teď i o módě? No, nějak si nemůžu pomoct, ale slibuju že dříve nebo později se zase vrátím k těm kreativnějším článkům :D

Předem asi řeknu, že já nepatřím k těm holkám, co by žily nakupováním - naopak. Sice mám ráda nové kousky oblečení (kdo ne), ale samotný proces nakupování mě nikdy moc nebavil (všechno to zdlouhavé zkoušení, to není pro mě). Nicméně jednou z mých volnočasových aktivit v karanténě bylo sledování jedné kanadské youtuberky (Mia Maples), která si ve videích často kupuje oblečení nebo makeup z různých stránek a pak zkouší, jak jsou či nejsou kvalitní. A koukání na tohle mě nějak inspirovalo, abych si konečně "obnovila" svůj šatník.

Takže v dnešním článku vám ukážu něco z toho, co jsem si za červen (poprvé od karantény) koupila ♥

***

Overal z New Yorkeru, 549 Kč
Tohle normálně není můj styl, ale k vyzkoušení mě pobídla kámoška, tak jsem si řekla - proč ne? A výsledek mě celkem překvapil, dle mého to rozhodně nevypadá špatně. A když už jsem chtěla obměňovat šatník, proč si nekoupit i něco mimo můj klasický "casual" styl?

***

 Tričko z Terranovy, 159 Kč // Kraťasy z Tally Weijlu, 349 Kč
Tady už jsme spíše u toho "casual" stylu, i když ty kraťasy bych brala ještě o drobet delší, ale hrozně se mi líbily a jsou z příjemného materiálu. Navíc jsem měla navenek pořádně jenom jedny kraťasy, které jsou navíc červené, takže se s nima nedá kombinovat moc jiných barev. Jinak tričko celkem obyčejné; bílou celkově moc nenosím, ale tohle s růžičkama mě zaujalo :)

***

Halenka z H&M, 299 Kč // Rifle z New Yorkeru, 549 Kč // 
Kravata z Genesis, 59 Kč // Zápisník z Tigeru, 100 Kč
K tomuto outfitu se váže příběh. Pokud tohle čtou nějací fanoušci Death Notu, nejspíše už tuší, za jakou postavu jsem se převlékla, nicméně abych to vysvětlila: kámoška vymyslela, že si na oslavu našich narozenin uděláme piknik a přitom se převlékneme za postavy z DN - ona šla za L a já se rozhodla pro Lighta. Samozřejmě Light nosí košili s dlouhým rukávem, ale nechtěla jsem se tam pak na sluníčku pařit (už takhle jsem se celkem potila), proto jsem nakonec vybrala tuto halenku bez rukávů. Nové rifle jsem stejně potřebovala, takže to byla dvojitá výhra. Nejtěžší bylo asi sehnat tu kravatu - protože člověk nechce platit 700 + za novou, když je to jen pro tuhle příležitost. Nakonec se mi povedlo najít kravatu správné barvy v second-handu, ještě že tak. No a pak mě ještě v Tigeru zaujal tento zápisník, kterým jsem mohla dokončit svůj "cosplay" - samozřejmě nápis Death Note jsem k němu přidala až doma, jinak má zápisník takový skoro gumový přebal a stránky bez linek - ten se mi určitě bude hodit i v budoucnu. A nejen k zapisování jmen... *mrk, mrk*

Pro zajímavost ještě přidávám tyto porovnávací fotky kamarádky a mě:



Ať už znáte Death Note nebo ne, budu ráda za názory v komentářích! :D

***

Tričko z AliExpressu, 158 Kč
Původně jsem to sem dávat ani nechtěla, protože to za prvé není klasicky koupené tričko, ale taky jsem si ho koupila před dvěma měsíci a přišlo až teď na konci června (měla jsem nějaké potíže s dopravou - patrně až v Česku, takže to nebyla chyba na opačné straně). Žádné Marvel tričko ještě nemám, takže jsem se rozhodla si ho koupit přes AliExpress, kde nebylo extrémně předražené jako v obchodech tady :) Kdyby někoho zaujalo, odkaz k zakoupení: ZDE.

***

2x maska Nivea, 35 Kč // Maska Balea, 38 Kč // 
Kapsle s vitamínem C Balea, 30 Kč // Čistící náplasti Nivea, 129 Kč
Vše zakoupeno v DM. Ty Nivea masky byly zrovna ve výprodeji, takže jsem hned brala - nikdy předtím jsem je totiž neměla. Stejně tak jsem ještě nezkoušela žádné kapsle na obličej a už jsem je hrozně dlouho chtěla zkusit. Zbylé dva produkty si kupuju celkem pravidelně... Balea maska proti akné patří k mým oblíbeným a ty čistící náplasti na nos a T-zónu taky (zkoušela jsem asi tři další značky, ale tahle mi přišla nejlepší).

***

Inhalační tyčinka z Econea, 93 Kč // Pleťová voda z Econea, 127 Kč
Tuhle inhalační tyčinku už můžete znát z mé recenze (ZDE), takže o ní moc mluvit nebudu. Na pleťovou vodu recenzi teprve připravuju, ale obě jsem si zakoupila v rámci mého "testování přírodní kosmetiky".

***

Asi takhle... snažím se moc neutrácet, ale za celou tu karanténu jsem to už potřebovala. A kdo si nechce udělat jednou za čas radost s novými věcmi? :)

You May Also Like

17 komentářů

  1. V Terranově jsem nebyla roky, dřív jsem tam ale moc ráda nakupovala :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Také jsem přes karanténu občas zabloudila na nějaký ten e-shop! :)
    První outfit se mi na tobě líbí nejvíce, ta červená ti moc sluší. :)

    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
  3. Zaujal mě nákup v dm 😄😍 ty kapsle chci už dlouho zkusit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou naprosto boží, dneska jsem kupovala druhé balení, doporučuju! ♥

      Vymazat
  4. S nakupováním jsme na tom asi stejně, co se týče oblíbenosti. :D Každopádně se mi tvé nové kousky líbí! :) Death Note neznám, ale porovnávačky jsou náhodou super. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ten cosplay se vyvedl. :D Vážně v tom vidím ty dva. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ten červený overall se mi na tobě naopak moc líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezké kousky sis pořídila, sluší ti to! :))

    OdpovědětVymazat
  8. Ten overal z New Yorkeru je nádherný! A červená ti moc sluší. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Jééj, ten cosplay sa ti náramne vydaril. Ja Lighta zbožňujem ♥ ❤

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpovědětVymazat
  10. Moc ti sluší ten červený overal, i ten cosplay vypadá úžasně!
    Tyhle plátýnkové masky jsou super, sama jsem si nedávno taky nakoupila :)

    OdpovědětVymazat
  11. Máme to podobné, ani já nakupování nijak neholduji - naopak. Tvůj článek mi jenom připomněl, jak nutně ale nakoupit potřebuji :D Jinak si rozhodně vybrala dobré kousky, moc ti všechny sluší :)

    OdpovědětVymazat
  12. Super nákupy, nejvíce se mi líbí ten nákup v DM :-D. Koukala jsem na ty kapsle s vitamínem C, chci si je taky pořídit :)
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
  13. Člověk si musí sem tam udělat radost :) Já taky chtěla šetřit a pak jsem nechala 800 v Housu, na druhou stranu jsem si koupila samé užitečné věci a které můj šatník postrádal - látkové kraťasy, halenka a letní šaty :) Cosplaye se vám moc povedly! Originál neznám, tak jsem ráda, že jsi přidala i obrázky :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  14. JoJo cosplaye teď kupuju já jeden už mám nový, ale čekám na paruku ještě

    OdpovědětVymazat
  15. Mě nakupování oblečení vlastně ve své podstatě ohromně baví. Ale musí na to být prostě taky nálada a představa neustálýho zkoušení něčeho mě teda docela odrazuje. Beru jen to, co vím, že mi bude. Když si nejsem jistá, většinou se mi nechce otravovat se zkoušením.
    Mě baví vymetat sekáče, to si vždycky ráda pohrabu a něco odnesu. Klasický řetězce s oblečením už tak v oblibě nemám z mnoha důvodů, ale zase nebudu lhát, taky tam sem tam něco koupím.

    Z té části o cosplayi na mě zavála pořádná dávka nostalgie. Death note jsem taky měla moc ráda. Mám doma i zápisník - už koupený i s některými stranami "popsanými Lightem" a tak. Prostě autenticky k tomu anime. Koupila jsem ho před lety myslím na Akiconu.

    OdpovědětVymazat