Nobilis Tilia Inhalační tyčinka | Recenze

by - 13 června


Ze začátku řeknu, že jsem produkt nekoupila přes e-shop této značky, ale přes stránku Econea, kde jsou tento měsíc Nobilis Tilia produkty ve slevě. Econea je e-shop s přírodní kosmetikou, který produkt šetrně dopraví + je zabalen do již použité, plně recyklovatelné krabice. Pokud na krabici není plastová páska z dřívějška, použijí papírovou s lepidlem z přírodního kaučuku a stejně tak používají již jednou použitý výplňový materiál. V tomto článku se nejedná o spolupráci, ale říkala jsem si, že bych to mohla zmínit, protože je to dle mého hrozně fajn :)


Tuhle tyčinku jsem si pořídila spíše ze zvědavosti - léta jsem používala mentolový inhalátor Cetix Forte na rýmu a podobně (ten se bohužel už neprodává), ale nikdy mě nenapadlo, že takových inhalátorů (a hlavně vůní) existuje víc. Rozhodovala jsem se mezi dvěma, proti únavě nebo proti stresu. Nakonec jsem si vybrala proti únavě, protože to podle popisu vypadalo, že bude účinkovat na více věcí zároveň.

Jak už je zmíněno výše, tento inhalátor má vůni citronu a borovice. A sama se přiznám, že mi moc nevoní - dlouho jsem přemýšlela, co mi ta vůně připomíná a až teď při psaní článku mi to došlo. Hrozně mi připomíná Müllerovy pastilky se šalvějí, které běžně beru na bolest krku, skoro i cítím tu chuť v puse, tak proto mi to možná taky úplně nevoní.

Inhalátor jsem začala testovat během učení na zkoušku. Hrozně se mi u čtení zavíraly oči a nedokázala jsem se soustředit, ale zkouška mě čekala hned následující den, takže jsem věděla, že to prostě musím vnímat - proto jsem zkusila chvíli dýchat vůni tyčinky. Sama nechápu, jak je to možné, ale opravdu se mi přestaly tak klížit oči. Zívání to sice nezastavilo, ale najednou jsem u toho už tolik neusínala a mohla jsem dál číst. Podobně mi pomáhá, když je třeba jedna hodina v noci a moje tělo křičí, že chce jít už spát, ale já potřebuju ještě něco dodělat.

Takže konečné hodnocení... není to žádný zázrak z nebe, ale v rámci mezí pomáhá. Určitě bych do budoucna preferovala jinou vůni, protože faktem zůstává, že tahle prostě není pro mě. Jinak je ale super, jak je ta tyčinka malinká, takže se opravdu vejde kamkoli a dá se kdykoli vytáhnout a nenápadně nasát pro potřebnou dávku energie. Samotný design balení je hrozně pěkný, jednoduchý. Myslím si, že dalším lidem by mohla vyhovovat (případně i jiná verze od Nobilis - kromě této mají ještě proti stresu, nevolnosti nebo rýmě).

***
HODNOCENÍ
6/10

You May Also Like

13 komentářů

  1. Vypadá dobře, to bych potřebovala. Děkuji za tip, ale s tou vůní to budu mít asi podobně! :D
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělá vychytávka do kapsy a kamkoliv na cestování :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tento produkt ma naozaj zaujal a musím povedať, že som o ňom predtým nepočula. :) Vďaka za tip, táto vychytávka ma naozaj baví. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jo, já jsem v poslední době furt unavená. Že bych si podobnou tyčinku pořídila? Navíc trpím na ucpaný nos. To je náhodou dobrý na jakoukoliv příležitost - při práci, v klubu, baru, při čtení knihy.

    Možná budu mít debilní otázku, ale jak dlouho to vydrží, někdy to asi vyčichne, že? Já fakt netušim, ty jo :D.

    Verča ze Ztracena v Praze | Poizolační nákupy - Zara, Stradivarius. Co jsem si pořídila? | NEW IN

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tuhle tyčinku nemám zatím tak dlouho, takže spíše odhaduju, ale dle mého může vydržet celkem dlouho. Expirační doba je za rok, ale třeba ten mentolový inhalátor, co jsem zmínila, mám už přes 8 let a stále voní tak jako poprvé, i když ho taky nepoužívám moc často :D Takže dle mého dost záleží, zatím nemám se značkou dostatečné zkušenosti, abych zhodnotila, jak moc je ta expirační doba důležitá.

      Vymazat
    2. Ty jo, 8 let:DDD? Tak to je docela bomba. No každopádně moc díky za tip! Po nějaký tyčince se mrknu. Snad mají i nějakou v drogerce :).

      Vymazat
  5. Wow, asi by som tiež nejakú takú tyčinku mala skúsiť. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  6. Inhalační tyčinky neznám a doteď jsem ani nevěděla, že něco takového existuje! Když Ti to nevoní, tak Tě to aspoň nabudí, tak to mám s kávou :D :D Obal má opravdu povedený.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  7. To vypadá hodně zajímavě, komu by se taková věc někdy nehodila :D Nikdy jsem o ničem podobném neslyšela, ale věřím, že jistý účinek to mít může.

    OdpovědětVymazat
  8. tyjo, vůbec jsem nevěděla, že něco takovýho existuje, ale vypadá to supr :)
    Sarushef blog

    OdpovědětVymazat
  9. Konečně jsem si přečetla v klidu tento článek! Ta mentolová tyčinka, to bylo moje dětství a už bych na ni normálně zapomněla, ale vždycky mi ji připomeneš, když ji používáš :D já takové problémy měla jako malá, dnes už ne :) ale je dobrý, takhle obměnit a zkoušet něco nového !

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem ani nevěděla, že něco takováho existuje. Znala jsem jen takovou tyčinku, kterou měla babča na rýmu :D Každopádně tohle vypadá na super vychytávku na cesty :)

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat
  11. Ja si pamätám ešte na to "Hapčí" alebo ako sa to volalo! Bol to verný pomocník proti chrípke a nachladnutiu! ❤

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpovědětVymazat