Alverde sérum na řasy | Recenze

by - 04 června


Přiznám se, že sepsání této recenze už delší dobu odkládám. Hlavním důvodem je asi to, kolik pozitivních recenzí jsem na tento produkt četla - většina holek psala, že už po dvou týdnech viděly ohromné výsledky. Já jsem čekala dohromady 6 týdnů (každodenní používání, jen párkrát se stalo, že jsem zapomněla). Upřímně jsem doufala, že tohle sérum zabere, protože mám hrozně řídké obočí a krátké, řídké řasy (sérum jsem používala na obojí, jak bylo doporučeno v recenzích). Nicméně když jsem se dívala do zrcadla, nepřišlo mi, že by moje obočí/řasy vypadaly nějak jinak... pořád jsem si ale říkala, že tomu dám čas.

Ve stejnou dobu jsem také používala od Alverde sérum na zpevnění nehtů (recenze ZDE) a výsledky byly viditelné už po týdnu, což je možná taky důvod, proč mě tohle sérum tak zklamalo - měla jsem najednou od téhle značky vysoká očekávání. Na druhou stranu jsem viděla, že jedna holka psala o tom, jak jí po něm začaly řasy více vypadávat, což se mně naštěstí nestalo. Ale taky nemám "řasy jako panenka" abych si už "nemusela dávat řasenku" (cituji uživatelskou recenzi přímo ze stránky DM).

Teď ale už k porovnání...


Nejsem si jistá, jestli si jenom přeju vidět výsledky, ale dobře - místy mi přijde, že se to zlepšilo. Možná jenom lehce, ale... pořád aspoň něco? Nevím. Bohužel to asi dost ovlivňuje světlo nebo pročesání obočí určitými směry, ale výsledek když tak můžete posoudit sami. Ono je taky otázkou, kolik z toho obočí narostlo samo od sebe za ten měsíc a půl a jestli s tím mělo to sérum vůbec co dělat (a jestli tomu třeba lehce nepomohly vitamíny, co beru).

Nedám tomuto produktu nejhorší možné hodnocení, protože mi přijde, že něco málo udělalo (ať už si to představuju nebo ne) - a zdá se, že ostatním lidem funguje. Ve finále asi opět záleží na člověku a na tom, jak jeho obočí/řasy vypadají přirozeně, na tom jaké vitamíny tělu chybí a podobně. Jsem ráda, že mi používání nepřivodilo negativní vedlejší účinky, ale přeci jen jsem doufala v trochu výraznější výsledek. Nakonec ale... to, že mě tolik nepomohlo, ještě neznamená, že nepomůže vám. Stačí si projít recenze na stránkách DM nebo u dalších bloggerů a uvidíte, že spousta lidí má s ním dobré zkušenosti. Takže za mě žádný zázrak, ale ráda si poslechnu vaše názory či zkušenosti (se sérem nebo celkově se značkou) dole v komentářích.

PS: Jako plus zmiňuji úžasnou, jakoby obilnou vůni. Té se nemůžu nabažit :)

***
HODNOCENÍ
4/10

You May Also Like

8 komentářů

  1. Myslím, že na růst pomáhají právě jen ty séra za 1000 a výš a ještě aby ne, za tu cenu! 😅🤭Každopádně bych taky potřebovala nějak zpevnit a lehce prodloužit řasy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, na tom asi něco bude! 😅 Ale holt, člověk vždycky doufá, že objevil ten "levný zázrak"

      Vymazat
  2. Já měla sérum od Hair Plus a Beauty Lash a obě mi pomohly :-)

    OdpovědětVymazat
  3. To je škoda. :/ Musím však povedať, že s Alverde a Baleou v oblasti sér na riasy tiež nemám dobré skúsenosti.

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  4. Já tam rozdíl vidím :) Ale je pravda, že po tak dlouhé době používání by mohl být větší, tak snad seženeš produkt, který ti bude vyhovovat více :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Přemýšlela jsem o tom, a možná ta kúra, je potřeba delší, tak bych tomu dala šanci ještě třeba měsíc a pak mrkla po něčem jiným :)

    lifebynikys.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. No mě přijde, že je máš trošku delší, ale teda taky změnu moc nevidím :/

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  7. Díky za fajn tipy. Já jsem si vybrala sérum na řasy ze článku odsud, který srovnává všechny možné a různé značky. :) A musím říct, že jsem taky docela dost spokojená. Bála jsem se toho přechodu z umělých řas na přírodní, aby to prostě bylo všechno v pohodě, ale nakonec to bylo i díky dobré kosmetice naprosto plynulé. ;-)

    OdpovědětVymazat