Alverde sérum na nehty | Recenze

by - 18 května


Začnu takhle: už od dětství jsem si kousala nehty, takže jsem je vždy měla hrozně tenké a zničené. Snažila jsem se toho zlozvyku zbavit, ale z dlouhodobého hlediska to nikdy nevyšlo. Nehty se mi hrozně často lámaly, takže jsem měla ještě větší tendenci si je kousat - a používání pilníku bylo pro mě vždycky hrozně nepříjemné; asi tím, jak byly ty nehty tenké a krátké. Myslela jsem si, že mi lakování nehtů pomůže, aby se tak nelámaly, ale nakonec mi to ty nehty ještě více vysušilo (fakt chytrý nápad, Lucy!)

Posunu se trochu vpřed. Poslední dobou jsem se vždy, když jsem šla do DM, zastavila u regálu se značkou Alverde. Přiznám se, že mě lákala už dlouho, ale nevěřila jsem jí - přeci jen, přírodní kosmetika a za tak nízkou cenu? Jak by to mohlo fungovat? Proto jsem dlouho zůstala jen u koukání, ale neodvážila jsem se nic koupit. A pak jsem objevila tohle sérum. Nikdy jsem žádné sérum ani olejíček na nehty nepoužívala... a přiznám se, že ani nevím proč. Možná kvůli tomu, že často měly tak vysokou cenu. Tak či tak jsem si řekla, proč to teda nezkusit? Recenze vypadaly fajn a 70 korun není moc, takže i kdyby to nefungovalo, nebude to zase taková ztráta. Rozhodně jsem ale nečekala, co následovalo.

Už po pár dnech přestaly být mé nehty tak vysušené z laku a přišlo mi, že i mírně povyrostly. Rozhodla jsem se první týden sérum používat každý den, místo doporučeného "3x týdně". Nakonec jsem s tím ale přestala, protože mi přišlo, že se ty nehty začínají mírně třepit a nadále jsem si je natírala už jen každý 3. den. Takhle pokračuju už přes měsíc. A výsledek?


Nebudu lhát, jsem velmi nadšená z toho, že poprvé v životě mám nehty (pořád teď na něco klapu, protože jsem toho nikdy předtím nebyla schopná :D). Samozřejmě že pro někoho, kdo má přirozeně dlouhé nehty, nejsou moje "nové" nehty asi nic extra, ale musíte uznat, že je to pěkná změna. Samozřejmě jsem si je za ten měsíc už musela několikrát pilovat + se mi na ukazováčku začal nehet mírně zalamovat, proto je teď kratší než ostatní. Je zajímavé, že na pravé ruce mám nehty silnější, zatímco na levé se mi stále občas lámou a celkově nerostou tak rychle (alespoň mi to tak přijde).

Takže ano, stále nemám nehty 100% pevné (abych jenom nevychvalovala). Pořád se místy třepí a jsou "pevné" spíše uprostřed, než na kraji (když vylezu ze sprchy, jde vidět, že je mám na okrajích takové průhledné). A ano, i teď se stává, že se mi samy od sebe lámou - i když už ne tak často, jak předtím. Nicméně berte to tak, že cena tohoto produktu je opravdu nízká a nejspíše ani nemůže fungovat tak, jako něco za 500 Kč... takže v poměru ceny ku kvalitě, je na tom tohle sérum hodně dobře. A navíc, za ten měsíc a půl používání mi toho séra ubylo minimum, takže vydrží hodně dlouho.

Závěrem této recenze bych tedy chtěla říct, že mě tento produkt inspiroval k tomu, abych začala této značce věnovat větší pozornost a postupně si plánuji nakoupit i další věci. Zároveň teď používám od Alverde i sérum na řasy,  na které taky určitě v budoucnu sepíšu článek.

***
HODNOCENÍ
6/10

You May Also Like

0 komentářů