Draw this again! | Iorweth

by - 26 května


Od začátku tohoto roku se snažím každý měsíc nakreslit alespoň jednu "pořádnější" kresbu - a za květen jsem nic krom nějakých náhodných sketchů neměla. Moc času už mi nezbývalo a skloubit kreslení s učením na zkoušky není jen tak... předevčírem jsem ovšem dostala nápad, který jsem hned musela zrealizovat. Během posledního půl roku jsem používala ten první obrázek na to, abych ukázala svůj progress a to, jak jsem před 5 lety byla v kreslení špatná. Jenomže proč porovnávat tento obrázek s jinými, když se ani nejedná o stejnou postavu? 

A právě pak jsem se rozhodla, že musím po letech znovu nakreslit Iorwetha ze Zaklínače 2. Jednalo se celkem o rychlovku (alespoň na mě), pro jednou jsem nemusela nad jednoduchou kresbou trávit 8+ hodin, za což jsem dost vděčná (a moje minulé já, které se díky tomu mohlo učit na zkoušku, taky). Zároveň byla tohle příležitost, jak si vyzkoušet nový styl stínování, ne tak "úhledný" a reálně se mi to celkem zamlouvá. 

Programy: Adobe Illustrator CC 2019 & Adobe Photoshop CC 2017 
Čas tvorby: 3 - 3,5 hod
Odkaz na Deviantart: ZDE

V roce 2015 jsem kreslila hodně, ale pak jsem se kreslení dostala víceméně až ke konci roku 2019 a během těch let jsem byla ráda za 1 kresbu ročně. Takže berte to tak, že ten progress, který vidíte, není mezi 5 lety aktivního kreslení.

Fun fact: ta kresba z roku 2015 je vlastně mou úplně první kresbou přes grafický tablet. O měsíc později jsem kreslila Iorwetha ještě jednou a to vypadal už trošku lépe, ale žádné stínování a špatná anatomie zůstaly, takže tam ten rozdíl stejně tak velký není (proto přikládám jen tu původní).

Jak už jsem zmínila, ani ta nová verze není (ani zdaleka) dokonalá a ještě mám před sebou dlouhou cestu. Ale upřímně se už nemůžu dočkat, jak bude ten progress vypadat za dalších 5 let :)

***

Budu ráda za jakékoli rady či názory a děkuji za přečtení!

You May Also Like

1 komentářů

  1. Též jsem kdysi dělala něco podobného. Ale spíše jsem kreslila po roce a byl opravdu vidět ten progress. Teď už na pc kreslím opravdu jen výjimečně. :)

    OdpovědětVymazat