Kresba | Wendigo

by - 15 července


Program: Adobe Photoshop CC 2017
Čas tvorby: 5-6 hodin
Odkaz na Deviantart: ZDE

Někteří z vás už o wendigovi možná slyšeli - z americké mytologie, ze Supernatural, z Until Dawn. Když jsem před pár lety začala vymýšlet, jaké stvoření se mi v mé rozepsané knize objeví, chtěla jsem se inspirovat něčím "reálným", pokud se to tak dá nazvat, než si hned vymýšlet něco nového (sama miluju, když se autoři knih inspirují mytologií, i když pár originálních tvorů tam mám taky).

Wendigo má v adaptacích různé podoby, ale když jsem o víkendu kreslila návrhy, snažila jsem se, aby stále působil lidsky. Přiznám se, že se mi líbí, jak je vyobrazen v legendách (trochu jako lešij ze Zaklínače), ale pro mé účely dávalo větší smysl, aby byl stále humanoidní.

Aktualizace z července 2021: v pozdější fázi psaní mého příběhu se vzhled i původ wendiga poněkud změnil, takže informace, které zde byly původně napsány, již nejsou aktuální (proto jsem je smazala). Kresbu jsem se rozhodla nechat, protože jsem nic takového předtím nekreslila a na první pokus s tím jsem spokojená, ale pokud tento článek najde někdo, kdo četl jeho původní verzi, která byla mnohem obsáhlejší než nyní, tak ať tu alespoň najde tohle vysvětlení :D

You May Also Like

13 komentářů

  1. Ty jo, 5-6 hodin práce, to jsi teda dobrá. Jinak slovo Wendigo už jsem někde fakt slyšela, ale vůbec nevím kde. Na Lovce duchů jsem sice chvilku koukala, ale ne tak dlouho, aby mi to podle mě utkvělo v paměti. Nechápu teda, kde jsem to slyšela, ale je možná, že v nějakém seriálu třeba. Teď jsem trochu zmatená😁.

    A popis je náhodou super. Přijde mi hrozně zajímavý, jak je člověk kreativní tvor, který si rád vymýšlí tajemný tvory. Jinak se mi nejvíc líbí, že vidí ty tepelný stopy, to je hodně cool. No doufám, že ho někdy v nějakém lese nepotkám🤣.

    Verča ze Ztracena v Praze | BÉŽOVÝ OUTFIT S KAPKOU ČERNÉ + NEW IN | OUTFIT

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 5-6 hodin ještě jde, na dalších kresbách, co jsem tu přidávala, jsem strávila i mnohem víc (i když v těch případech to už nebylo v kuse, ale v řádu dnů)... ale ono to je tím, že se kreslit pořád učím, takže mi to trvá déle než by mělo, s praxí se to zkrátí :D

      A děkuju! Jestli ho potkáš a čirou náhodou přežiješ, dej vědět, hodily by se nové údaje do "výzkumu" 🤣

      Vymazat
    2. Já myslím, že bych to nepřežila, ale kdyžtak hlídej zprávy :DDD

      Vymazat
  2. Hodně moc se mi líbil popis Wendiga. Pěkně jsi ho vymyslela. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Oh to vyzerá hrôzostrašne. Ja si pamätám ako som sa učila tiež na photoshope kde jaké prevedenia.

    TEHOTENSKÉ ÚTRAPY ALEBO ČO NEZNÁŠAM NA TEHOTENSTVE

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, ten se ti ale povedl! :O Já taky jednou kreslila wendiga :D

    OdpovědětVymazat
  5. Já si říkám, jak jsi proboha mohla strávit 6 hodin na tvorbě takové děsivé potvory?! :D

    https://lifebynikys.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Taky jsem "wendigo" někde slyšela, ale nedokážu si to s ničím spojit. Jsi dobrá, že takhle dokážeš kreslit přes pc. Ale musím se přiznat, že se mi více líbí kresba tužkou :) Jinak to vyprávění jakoby z deníku se mi moc líbí! :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  7. Woow, vypadá to super! Také mám teď rozepsanou knížku s různými bytostmi, akorát si je kreslím na papír :)

    One Loving Girl

    OdpovědětVymazat
  8. Tak toto je neskutočne dobrá práca! :) Vďaka aj za popis, mytológiu mám hrozne rada, takže ma o tom baví čítať. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Moc pěkná kresba, povedl se ti :) I článek super, takový osobní bestiář je zajímavý nápad:)

    OdpovědětVymazat