Nákupy za léto 2021 | Knihy, oblečení, doplňky

by - 17 září


Tento druh článku jsem naposledy psala v červnu 2020 (ZDE) a protože jsem dlouho nebyla aktivní a protože jsem si tohle léto pořídila opravdu velkou kupu věcí, rozhodla jsem se, že bych vám je mohla touto cestou dnes ukázat. Na rozdíl od posledně vynechám kosmetiku (protože vše, co teď používám, by vystačilo na samostatný článek) a místo toho vám představím některé mé nové doplňky, především přívěšky, ale o tom až později!

Nyní začneme knihami...

***


Pokud občas zavítáte na stránku Knihy Dobrovský, nejspíš jste už zaznamenali jejich akci KNÍŽKODEJ, kdy si můžete koupit určitý počet knih za velice výhodnou cenu. Já tyhle akce pravidelně obhlížím, ale nikdy mě v jejich nabídce nic nezaujalo - buď šlo o naprosto jiné žánry, než které mě zajímají, nebo tam byly jen druhé nebo třetí díly z nějaké série, což je na nic, protože bych si musela koupit i předchozí díly a kdoví, jestli by mě zaujaly. Nicméně když na mě v červenci vyskočila akce 1+5 knih zdarma, okamžitě jsem začala procházet desítky, ne-li stovky titulů, které byly v nabídce... a světe div se, několik klenotů jsem tam skutečně objevila a hned si je musela pořídit. 

Seznam pořízených knih (společně s odkazy na Databázi Knih):

Za původní cenu by všechny tyto tituly stály něco málo přes 2 000 Kč, nicméně díky akci jsem za všech 6 knih platila jen 400 Kč, takže fakt pecka! Zatím jsem se k jejich čtení nedostala, ale nedávno jsem konečně dočetla trilogii Renegáti (recenze prvního dílu ZDE, druhého dílu ZDE), takže až se pořádně vzpamatuju z toho konce a budu připravena na další knihu, mám jich tu spoustu na výběr (a už se nemůžu dočkat).

Znáte některou z výše uvedených knih? Četli jste je a pokud ano, líbily se vám?

Dále se přesuneme k oblečení...

***

Černé tílko z New Yorkeru, 199 Kč // Bílé tričko z New Yorkeru, 109 Kč
Letní kalhoty z Pepca, 180 Kč

Trička s nějakým větším výstřihem jsem nikdy moc nenosila a už vůbec ne taková, která musím nosit bez podprsenky, to byla pro mě vždy hotová noční můra. Nicméně poslední rok se snažím otevírat novým věcem a to platí i u oblečení, takže když jsem zahlédla tohle tílko, musela jsem si ho hned vyzkoušet a následně i koupit. Kupodivu se mi hrozně líbí a i když bych v něm nemohla chodit ven každý den (je dost těsné, trochu jako korzet), jsem s ním spokojená :)

Schválně, kolik máte obyčejných bílých (nebo černých) triček? Já tak nějak zjistila, že obyč bílé triko nemám žádné, vždy je to nějaký special střih nebo obrázky a podobně (stejně u černých)... takže jsem to musela alespoň trochu napravit.

Mrzí mě, že jsem ty kalhoty nevyfotila lépe a celé, jsou dlouhé skoro ke kotníkům a jsou naprosto ideální do takového toho zvláštního počasí, kdy není ani zima, ani teplo. Jsou vzdušné a pohodlné, ale vůbec mi nevadí v nich chodit ven, nevypadají totiž jak nějaké obyčejné tepláky! Jen pomačkání je na nich dost vidět :/

***

Černé tričko z Reserved, 99 Kč

Tohle tričko pro mě našla v obchodě kámoška a jsem z něj naprosto nadšená. Ten den jsem zrovna hledala nějaké triko na párty, kam jsem měla večer jít a nechtělo se mi moc brát to černé tílko z předchozí fotky - chtěla jsem něco, v čem se mi bude trochu líp dýchat a u čeho budu moct mít podprsenku, abych se cítila víc komfortně. No, takže když kámoška vylovila ze stojanu tohle, hned jsem věděla, že to je přesně to, co jsem hledala (a navíc bylo ve slevě, takže další bod k dobru).

***

Tričko z KiKu, 139 Kč // Košile z House, 399 Kč

Pohodlných triček nikdy není dost a to přesně platí pro tohle maskáčové triko. Je hodně volné, takže si ho buď zastrkuju do kalhot nebo si udělám dole uzel, tak jak na obrázku. Ještě mi chybí psí známky a budu s tím lookem spokojená :D

Normálně bych asi neutratila 400 Kč za košili, o které ani nevím jak nebo s čím ji budu nosit, ale když jsem ji zahlédla v Housu, nemohla jsem si prostě pomoct. Jak si brzy určitě všimnete, jsem trošku posedlá zelenými a červenými věcmi (jsou to moje dvě nej barvy a když nekupuju oblečení v černé, primárně koukám právě po těchto odstínech) a žádnou zelenou košili ještě nemám, navíc to je hrozně příjemný materiál!

***

Červený rolák z New Yorkeru, 89 Kč // Zelený rolák z New Yorkeru, 349 Kč

Prvně bych chtěla říct, že já roláky nikdy nenosila - naposled jsem měla jeden na základce, ale od té doby vůbec. Bylo mi to nepříjemné a vadilo mi, že nemám "volný" krk... jenomže poslední dobou vídám roláky všude a nějak se mi ten styl začíná líbit, takže když jsem v NY zahlédla ten červený, řekla jsem si, že ho musím vyzkoušet. Kupodivu mi seděl dobře a rychle se tak stal mým oblíbeným trikem do chladnějších dnů. Navíc ta cena byla fakt pěkná :D

Co se týče toho zeleného... na účtence je napsán jako svetr, ale mě stejně přijde spíš jako rolák (nebo aspoň poloviční rolák, ten červený to má u toho krku přeci jen delší), jen z trošku teplejší látky (ale není to ani moc svetrový materiál). Vezmu si pod něj někdy maximálně nějaké tílko, ale jinak je dost obepnutý, takže to jako svetr tak či tak brát nebudu, ať už byl původní záměr jakýkoli.

***

Zelené šaty ze slevomatu, 449 Kč // Červené šaty z Lidlu, 249 Kč

Ty zelené šaty jsou koupeny přes slevomat - konkrétně od obchodu Moda62, od kterých mám už jedny červené šaty, stejný střih, jen krátké rukávy a ne 3/4 (mamka má od nich taky tyhle stejné šaty, akorát fialové a grafitové). Jsou hrozně příjemné a volné, já je ráda obzvláštňuji ještě zlatým páskem :)

Ty červené šaty naprosto miluju, jsou ze skvělého materiálu a hrozně se mi líbí, jak sedí na postavě. Zatím jsem neměla moc příležitostí si je na sebe vzít (krom minulý pátek do divadla na premiéru Pretty Woman), ale fakt je zbožňuju!

Mimochodem, už si všímáte toho trendu barev? :D

A teď je čas na doplňky...

***

Přívěšek s ochrannou runou Algiz, kolem 80 Kč

K tomuto přívěšku a vlastně i k celé fotce se váže trošku delší příběh, který by vystačil na samostatný článek, nicméně pokusím se to zkrátit: už nějaký ten rok mám doma runové kameny, ale až poslední dobou se o ně začínám trochu víc zajímat, o to jak se dají použít k věštění a co vlastně jednotlivé znaky znamenají. S kámoškou jsme velké fanynky řecké a severské mytologie a právě teď máme období, kdy si víc povídáme o té severské a o severských bozích a podobně. Z toho důvodu jsem si také z knihovny vypůjčila knihu severských legend (už se těším, až začnu číst), začala jsem se učit víc o těch runách a s kámoškou jsme si je vzájemně několikrát vyložily. To, jak moc byl výklad přesný, bylo až děsivé. Zároveň jsme se rozhodly, že začneme v Brně procházet různé ezoterické obchody a právě tehdy jsme objevily obchůdek Vílí doupátko na Václavské. Sotva jsem viděla, že tam mají přívěšky se všema runama, hned jsem si začala vybírat a nakonec jsem zvolila Algiz.

Algiz je v překladu "ochrana" a značí ochranu fyzickou i psychickou. Svému nositeli má přinést odvahu, houževnatost, sílu, harmonii a chránit před vším zlem. Právě tuhle runu jsem si nakreslila na čelo, když jsem šla před dvěma lety na halloweenskou párty za elfku, takže ji beru už jako takovou "svou" poznávací runu. Pravda, zvažovala jsem ještě runu Ansuz, která vypadá jako takové zkosené F (nebo jednička co má dvě čárky místo jedné) - kromě toho, že je to Odinova runa, tak taky pomáhá svému nositeli se schopností komunikace (což bych sakra potřebovala), ale nakonec jsem se rozhodla, že raději zůstanu u té ochrany. Třeba mě to ochrání před tím, abych se neztrapnila, když mi ta komunikace s někým moc nepůjde :)

***

Zlatá čelenka z Pepca, kolem 50 Kč // Přívěšek z NOVAline, 15 Kč 

Vím, že z té fotky nejde ta čelenka moc vidět, ale jde o klasickou čelenku s takovými lístky. Abych byla upřímná, jako čelenku jsem ji ale zatím moc nevyužívala, místo toho mě celkem baví ji nosit na čele, skoro jako takový diadém. Obdržela jsem díky tomu už pár zvláštních pohledů, ale nevím, mě se to hrozně líbí a cítím se trochu jako Loki (nebo vlastně spíš Sylvi z Lokiho seriálu).

Příběh tohohle přívěšku je celkem vtipný, protože zjevně nebyl původně zamýšlen jako klasický přívěšek. Když jsem ho zahlédla v obchodě, kam jsme se s mamkou vypravily, byl na takovém kovovém kroužku, něco jako náramek, ale hrozně malý, na ruku by se nevešel. Já jsem to moc neřešila a když jsem s ním přišla domů, tak jsem ho z toho kroužku sundala a dala si ho na šňůrku, abych ho mohla nosit kolem krku. Pořád mě ale zajímalo, proč tam ten kroužek vlastně byl, takže jsem si to vyhledala na webových stránkách NOVAline... no a zjistila jsem, že se ve skutečnosti jedná o dárkový přívěšek na láhev vína, kde se má nasadit na hrdlo lahve, právě tím kroužkem :D Kdyby někoho zajímalo, jak přesně to mělo vypadat, tak tady: ODKAZ. Ale tak či tak to neřeším, jako přívěšek to je super a samozřejmě býk, protože to je mé znamení :)

***

Elfí uši od @_handmade_by_kristi_

Tohle je jen takový dodatek, protože se ve skutečnosti jedná o dárek od kámošky. Ta ho objednala od jedné úžasné holčiny z Instagramu, která vyrábí různé šperky, koruny a podobně. Tímhle dárkem jsem byla naprosto nadšená, protože já jsem prostě taková elfka, je to moje nejoblíbenější fantasy rasa a na první pohled jsem se do těch uší zamilovala!

A jen tak mimochodem, přiložená kresba je také od zmíněné kámošky (kreslí spíš surrealimus, ale poslední dobou dělá i portréty - určitě ji navštivte na jejím Instagramu) a jak si někteří z vás možná už všimli, mimo jiné mi namalovala stejný makeup, jaký jsem měla na onu halloweenskou párty, o které jsem si zmiňovala před několika odstavci (právě tam vidíte tu runu Algiz)!

Každopádně to je již vše od dnešního haulu, díky moc za pozornost ♥

***

Co se vám líbilo nejvíce? A co se týče oblečení, máte nějaké specifické barvy které nejraději kupujete nebo se řídíte spíš střihem a barva pro vás není až tak důležitá? Moc ráda si přečtu vaše názory a budu se na vás těšit zase příště :) Krásný zbytek dne! L.V.

You May Also Like

13 komentářů

  1. Zajímavé knížky, také se chystám teď s příchodem podzimu více číst, už se na to těším :) A ta kresba je nádherná, moc se povedla! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, košile z "Hauzu" je luxusní, moc ti sluší... Asi se tam Zajdu podívat

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné kousky sis pořídila. :) Cizinku bych si také chtěla pořídit. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Cizinka je naprosto úžasná přeji pěkné čtení! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Super nákupy, moc mě zaujalo černé tílko z NY :) vše ti moc sluší!

    OdpovědětVymazat
  6. Máš moc krásný blog, takže dávám určitě follow. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Snad všechno to oblečení se mi líbí. Nejvíc ale asi to černé tílko z NY, pak černé tričko z Reserved a taky roláčky a šaty. :))

    OdpovědětVymazat
  8. Líbí se mi moc zelené šaty a maskáčové triko :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Pekný článok! :) Čo sa týka oblečenia, tak som si vytvorila akúsi paletu farieb, ktorá sa mi páči a hodí a podľa toho si prirodzene potom kupujem aj kúsky :)

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat
  10. Všechny trička se mi líbí. Přesně takové bych si koupila i já. A ty roláky jsou taky moc pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  11. Taky jsem akci 1+5 neodolala :D Moc se mi líbí ty zelenkavé šaty, mají pěkný střih a tobě hodně sedí.

    OdpovědětVymazat