Kulturníček | Nový blog na recenze

by - 26 července

 

Zdravím všechny! 

Je to už dlouhá doba, co jsem se neozvala a tak mě napadlo, že bych mohla sepsat aktualizaci, která se týká recenzí na knihy, seriály a filmy, kterým jsem se zde doposud věnovala.

Je to pár měsíců, co jsme si s kámoškou založily blog KULTURNÍČEK, který (jak již název napovídá) je jakousi směsicí kultury a deníčku. Za tu krátkou dobu, co blog funguje, tam kámoška postupně zveřejňovala sbírku svých básní, zatímco já se primárně soustředila na recenze. A na recenze se tam budu soustředit i nadále.

Od této doby budu na tento blog zveřejňovat především osobní tvorbu, např. ohledně mého rozepsaného románu, mé kresby, fotky, dále ale i zážitky, fashion, o kosmetice a podobně.

Dodatek: neříkám, že zde již nikdy žádnou recenzi nezveřejním! Všechny dosud publikované recenze zde nechávám a vytvořila jsem pro vás rozcestníky (přes horní lištu), kde se můžete dostat ke VŠEM MÝM RECENZÍM, ať už jsou zveřejněny na tomto blogu nebo na Kulturníčku. S každým novým článkem je budu aktualizovat, takže vám nikdy nic neuteče :)

Díky za přečtení a budu se na vás těšit v dalším článku, ať již zde nebo na druhém blogu.

Mějte se krásně!

You May Also Like

5 komentářů

  1. To je dobrý nápad. I když já sama mám ráda organizovanost a pořádek, tak můj blog je právě směsice všeho, co mě baví, ale neumím si představit mít blogů ještě víc, hlavně teda časově, za to máš můj obdiv!

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělé, že sis založila blog i na toto téma, určitě se na nové tipy těším! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super nápad vytvoriť si takýto blog s kamarátkou, utekám sa tam pozrieť :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  4. Pokud ti to takto vyhovuje, proč by ne! :) Mně se právě líbí ta všestrannost.. Však člověk se skládá ze spousty stránek, zájmů atd., tak je jasné, že na blogu se tohle všechno odrazí :)

    OdpovědětVymazat