Jak jsem se (ne)ztratila v bludišti

by - 29 srpna


Do brněnského kukuřičného bludiště jsem zavítala již druhým rokem. Kromě Brna se tato bludiště nachází v dalších 7 městech, takže kdyby se vám tato "akce" zalíbila, můžete mrknout na webové stránky Kukuřičáků (ZDE), kde najdete kompletní seznam míst, kam se dá jít - a kdybyste to už nestihli tento rok, třeba to vyjde ten příští. Je to celkem fajn výlet, ať už s rodinou, s kamarády nebo s partnerem. Cena za vstup pro dospělého je 90 Kč, ale my jsme s mamkou vychytaly voucher na slevomatu, takže jsme to měly každá za 69 Kč.




Abych trochu vysvětlila ten princip... při vstupu dostanete kartičku, která má z jedné strany hru pro děti a z druhé hru pro dospělé (samozřejmě můžete hledat obě). Hra pro děti se skládá ze 4 barev a vaším úkolem je po bludišti hledat cedulky s písmeny a podle barev je doplňovat do čtverečků. Jakmile máte všechna slova, vydedukujete z nich tajenku. Hra pro dospělé je maličko složitější, tam totiž hledáte druhý styl cedulek (viz obrázek), na kterých se nachází skrytá písmena. Jak vidíte, je to noční můra barvoslepých, ovšem jakmile posbíráte 8 písmenek (které taky dávají dohromady jedno slovo), vaším úkolem pak je vymyslet z těchto písmenek další slova na daný počet písmen (např. slova na 3, 4 nebo 5 písmen; bohužel nemám druhou stranu kartičky vyfocenou, ale jakmile ji dostanete do ruky, bude to dávat smysl). Tento princip se ale může mírně lišit v různých bludištích :)

Každé bludiště je jinak velké, takže i doba průchodu je rozdílně dlouhá. Na stránkách je pak napsaný odhad na projití - zrovna letos v Brně to bylo 120 minut, i když většinou to bývá méně (my tam strávily asi hodinu a půl, chybělo nám poslední písmeno, ale na to jsme se pak už vykašlaly; přišlo mi, že jsme všude byly minimálně 2x a hledat poslední cedulku v tak velkém bludišti je jako hledat jehlu v kupce sena... nebo v kupce kukuřice). Bohužel bylo ten den celkem vedro, což není úplně ideál. Rozhodně bych doporučila tam zajít, když bude trochu víc zataženo, aby na vás tak nepražilo slunko (na druhou stranu aspoň nepršelo).



Tady jedna od mamky; aspoň vidíte, že je ta kukuřice oproti člověku fakt vysoká :D

Jinak mě osobně to procházení bludiště hrozně bavilo a další rok bych šla klidně zas. Budu teda doufat, že příště už nebude takové vedro (i minulý rok jsme se tam vydaly ve špatný den a s tím pařícím slunkem je to celkem nepříjemné, to se bez vody moc neobejdete). Žádné extra problémy s blouděním jsme s mamkou ale neměly; samozřejmě nám přišlo, že jsme už všude musely být a nedokázaly jsme se zorientovat, kde by mohlo být to poslední písmenko, ale východ jsme třeba našly v pohodě. Víc než ty 2 hodiny bych tam ale už bloudit nechtěla, ta hodina a půl mi bohatě stačila a taky jsem už trochu začínala bláznit, když každá cedulka, kterou jsme nacházely, obsahovala písmenko, které jsme už dávno měly zapsané :D

Ještě dodávám takovou poznámku pro všechny instagram modelky a podobné typy - v tom kukuřičném bludišti můžou vznikat super fotky, takže pokud nejste zrovna typ na hraní her a soutěžení, třeba vás tam naláká právě tohle :)



Pro odvážlivce: na instagramu kukuřičáků (ZDE) jsem viděla, že se pořádají i noční výpravy a popisek zní: "zažij strach v kukuřičném bludišti" - od 9 do 11 večer je to pro rodiče s dětmi, od 11 pak  už pouze pro odvážlivé. Já teď jenom vzpomínám na všechny ty děsivé příběhy o klaunech a příšerách skrývajíc se v kukuřici, čekajíc na nebohou oběť... no mně by tam teda nikdo nedostal :D Ale pokud máte pro strach uděláno nebo byste s tím neměli problém ve větší skupince, proč ne?

***

Slyšeli jste o těchto kukuřičných bludištích v ČR? Byli jste někdy anebo by vás to lákalo zkusit? :)

You May Also Like

13 komentářů

  1. Jé, tak to procházení bludištěm by pro mě bylo utrpení 😂🤦🏼‍♀️ asi nic pro mě. Ale zaujaly mě ty kukuřice! 😂😊

    OdpovědětVymazat
  2. Ježiš, to je super, nikdy jsem ale o takovém bludišti neslyšela. Ale teď když o tom přemýšlím, nevím, jestli bych se tam cítila dobře, jestli bych neměla trochu paniku, že nemůžu najít východ. :D Ale když bych nešla sama, tak bych to asi zvládla. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jo, škoda, že to je všechno daleko. Jinak bych do toho hned šla. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak o tomto jsem nikdy neslyšela ale celkem mě to zaujalo, musí to být zajímavé. :D

    OdpovědětVymazat
  5. My tohle máme u nás a upřímně jsem se tam nevydala, mám z toho divný pocit. :D
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
  6. Tak o tomhle čtu zcela poprvé a celkem mě to zaujalo. :) Musím se asi více dívat po akcích v okolí, tím myslím i 50 km vzdálené Brno :D

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  7. Tak o tomto bludišti slyším poprvé, ale vypadá to dobře a zajímavě! :)

    OdpovědětVymazat
  8. To musel být super zážitek, podobné bludiště máme i u nás, ale zatím jsem neměla příležitost ho navštívit - snad někdy. :D :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ježiš, to je super! Tam by som šla hneď! :-D Ale ja by som sa asi skutočne stratila, haah ❤

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpovědětVymazat
  10. Čtu o tom poprvé a moc se mi to líbí! Já akorát znám a vyzkoušela habrový labyrint, tohle je pro mě novinka :) Je super, že člověk nehledá jen nějaký střed, ale má při tom i nějakou hru :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  11. Já jsem byla v konopném bludišti na Jižní Moravě, ale nebylo to nic moc extra. Byli jsme za chvilku venku. Ale tohle vypadá zajímavě. ☺

    OdpovědětVymazat
  12. Pekný článok. Pripomenul mi ako som sa kedysi stratila v kukurici...

    OdpovědětVymazat