První nákup na NOTINO.CZ | Zkušenosti

by - 16 dubna


Přiznám se, že i když obchod NOTINO znám už pěknou dobu, nikdy jsem v něm nenakupovala. Ráda jsem ale navštěvovala jejich eshop kvůli recenzím a to nejen u nákupu přes internet, ale i když jsem se zrovna v nějaké drogerii potřebovala rozhodnout mezi produkty. 

Co se týče mých zkušeností se značkou ZIAJA, vyzkoušela jsem zatím jejich kozí krém (denní i noční), okurkový krém, okurkové tonikum a micelární vodu Anti-Pollution. Vždycky jsem zatím tyhle výrobky nakupovala v DMku (i opakovaně), ale tam nemají zrovna velký výběr, a protože jsem chtěla vyzkoušet zase něco nového, napadlo mě vyzkoušet eshop ziaja.cz (protože žádný kamenný obchod v Brně není). Ani jsem nevěděla, že vyrábí vlasovou kosmetiku, takže jsem si ke krému rovnou začala vybírat i šampon a masku na vlasy a nakonec jsem si do košíku přihodila i gel pro intimní hygienu.

Recenze na Notinu byly mým velkým pomocníkem při výběru konkrétních produktů a když už jsem zjistila, že tam mají vše, co chci brát, na zkoušku jsem si je taky hodila do košíku - a zjistila jsem, že to vyjde o dost levněji než na Ziaja eshopu - místo 399 Kč jsem tedy nakonec platila 232 Kč (obojí vč. dopravy). Tady musím zmínit, že na Notinu jsem si zvolila osobní odběr na prodejně, za který je poplatek 25 Kč (pokud je objednávka pod 500 Kč). Nejsem zrovna fanouškem takového poplatku, ve většině eshopů je osobní odběr zdarma, ale aspoň to není vysoká částka - jen se tam menší objednávky asi nevyplatí tolik. Navíc byla na Notinu zrovna akce, takže jsem měla navíc i slevový kód, díky kterému jsem ušetřila dalších 89 Kč.

Objednávku jsem uskutečnila před druhou hodinou ráno (můj spací režim zde raději nekomentujme) a zásilka byla připravena k vyzvednutí již o půl čtvrté odpoledne. Od té doby jsem na Notinu objednávala ještě jednou a opět byl balíček připraven tentýž den, takže v tomto ohledu jsem velmi spokojena. Předpokládám ale, že kdybych vybrala jinou formu dodání, trvalo by to déle.

Teď ale již k produktům, které jsem si zakoupila...

1. Ziaja Cashmere posilující šampon 300 ml (81 Kč)

Šamponů této značky mě zaujalo více, ale nakonec jsem si vybrala tento s kašmírovými proteiny a amarantovým olejem. Je na jemné a slabé vlasy (takže přesně něco pro mě), posiluje vlasovou strukturu, chrání před lámavostí a dodává objem.

Rychle jsem si tento produkt oblíbila, je to jeden z nejlepších šamponů, které jsem za poslední roky vyzkoušela a určitě to není naposledy, co jsem si ho koupila (i když bych ráda do budoucna vyzkoušela i jiné Ziaja šampony). Cena oproti kvalitě je velice výhodná, ostatně jako u dalších výrobků této značky.

Šampon taky velmi příjemně voní, krásně pění a umyté vlasy jsou objemnější a hebké na dotek. Také mi přijde, že vydrží déle bez umytí (kvůli práci si teď umývám vlasy ob den, ale i třetí den vypadají v pohodě, což s mými starými šampony nehrozilo).

2. Ziaja Cashmere posilující maska 200 ml (79 Kč)

Podobně jako šampon ze stejné řady je tato maska pro jemné vlasy, dodává hydrataci a posiluje vlasovou strukturu. Používám ji cca každé třetí až čtvrté umytí.

Opět nádherně voní, přijde mi, že vlasy vyživuje a dodává jim objem. Jako jedinou nevýhodu bych zmínila, že se musí poměrně dlouho vymývat, než zmizí takový ten "mastný povlak" na mokrých vlasech. Trvá to mnohem déle než u šamponu a opravdu si musím dát záležet, aby mi ve vlasech nic nezbylo (myslím si ale, že tohle není "problém" jen této masky, ale většiny podobných produktů).

3. Ziaja Aloe hydratační pleťový krém 50 ml (67 Kč)

Jak už jsem zmínila výše, krémy od Ziajy jsem používala již nějakou chvíli, nejprve okurkový na mastnou a normální pokožku, později kozí mléko na suchou pokožku. Oba krémy mi vyhovovaly, ale nebyly to žádné zázraky a dlouhodobě neměly na mou pleť žádné účinky. Tady bych asi měla zmínit typ své pleti: celkově bych řekla, že mám problematickou pleť (akné), mastnou T-zónu a suché tváře. U krémů hledám hlavně hydrataci, na boj proti akné se soustředím u jiných pleťových produktů.

Když jsem objevila tento hydratační denní krém s Aloe Vera, neodolala jsem a musela jsem ho vyzkoušet. Podle popisku je hlavně pro normální a suchou pokožku a musím říct, že mi zatím vyhovuje asi nejvíce. Příjemně voní, pleť je po něm hebká, hydratovaná a zklidněná. Jako zápor bych uvedla, že se vstřebává dost pomalu (hodinu i dvě) a zvlášť pokud ráno někam spěchám a potřebuju se nalíčit, musím make up nanášet na mastnější pleť, což nemám moc ráda. Navzdory tomu je ale dost příjemný a líbí se mi, jak účinkuje na pleť, takže ho stále preferuju nad jinými krémy této značky a ráda bych ho používala i dále.

4. Ziaja gel pro intimní hygienu 500 ml (69 Kč)

Na závěr tu mám sprchový gel pro intimní hygienu, který obsahuje výtažek z heřmánku a slibuje, že zklidňuje podráždění a zmírňuje svědění a pálení po holení/depilaci. Já jsem nikdy dříve intimní gel nepoužívala, myslela jsem si, že mi bude stačit obyčejný sprcháč a až nedávno jsem zjistila, že ten by se neměl v těchto místech vůbec používat.

Prozatím jsem s gelem spokojená, má příjemnou vůni, nijak nepálí a podráždění opravdu trochu zmírňuje, i když si myslím, že by mohl pomáhat i více. Má tekutější konzistenci (což by mohlo někomu vadit) a jemně pění. Za tu cenu ku množství produktu si ale opravdu nemůžu na nic stěžovat.


***

A to je od dnešního článku vše!

Znáte obchod NOTINO, nakupovali jste tam někdy (ať již v kamenné prodejně nebo na eshopu)?

Máte nějakou zkušenosti s produkty, které jsem si vybrala? Podělte se do komentářů!

Děkuji za přečtení a přeji vám krásné Velikonoční svátky! L. V. ♥

You May Also Like

10 komentářů

  1. Produkty neznám, tak jsem zvědavá na hodnocení :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, přímo tyto produkty neznám, ale masky na vlasy, krom jiných jsou chválené. Já mám Notino asi nejraději z našich kosmetických e-shopů, určitě se nebojím, že bych dostala fake,např. Taky si zboží většinou chodím vyzvednout do jejich kamenné prodejny. Věřím, že budeš spokojená. Krásnou velikonoční neděli přeji. :)))
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechápu, že jsem tam nenakupovala už dříve, opravdu mě obchod dost překvapil. Myslím, že jsem předpokládala, že to tam bude všechno hrozně drahé a ne naopak levnější. Díky za přání a doufám, že sis také užila Velikonoce :)

      Vymazat
  3. Já osobně tuhle značku nezkoušela, ale kamarádka ji hodně chválí. Asi je načase nějaký produkt zkusit na sobě. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem se ke značce dostala přes kamarádku, která ji dost vychvalovala. Určitě můžu doporučit, zatím jsem s žádným produktem neměla špatnou zkušenost.

      Vymazat
  4. Měla jsem od této značky dost produktů, ale bohužel to asi není značka pro mě. Já si teď hodně oblíbila Yves Rocher :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Yves Rocher je taky fajn, i když jsem od nich zatím neměla až tolik produktů. Ale než jsem začala používat tento šampon, používala jsem dlouho právě jeden od YR a ten byl dokonalý - bohužel já nemůžu používat žádný šampon dlouhodobě a vždy ho musím po jednom až dvou baleních střídat, mým vlasům to nedělá dobře, když používám pořád to stejné, nehledě na značku.

      Vymazat
  5. Ziaja nikdy nezklame, s jejich produkty jsem byla vždy spokojená a hlavně mám ráda jejich tělové mléko a krém na ruce. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ještě nezkoušela, třeba pro příště. Rozhodně to začíná být jedna z mých nejoblíbenějších značek kosmetiky :)

      Vymazat