BENU.CZ | Testování produktů

by - 23 března

Před pár týdny jsem dostala nabídku spolupráce s internetovým obchodem BENU.CZ a i když ho znám z doslechu, sama jsem přes něj dosud neobjednávala. Jedná se o lékárnu, ale ve své nabídce toho mají mnohem více než jen klasické léky a doplňky stravy. Mně samotnou zaujala sekce dermokosmetiky, konkrétně jsem hned začala koukat na značky BIODERMA a LA ROCHE-POSAY (ke zvoleným produktům se dostanu později). Nakonec jsem si k nákupu chtěla ještě přihodit nějaký dezinfekční gel - přeci jen, v práci přicházím do styku se spoustou lidí a nemám úplně možnost pořád odcházet na toaletu a umývat si ruce, tudíž je dezinfekce důležitou součástí mé každodenní výbavy.

Co se týče objednání a dopravy, všechno se obešlo bez problémů. Nechala jsem si balíček doručit přes Zásilkovnu (můj klasický způsob dopravy, pokud je k dispozici), ale musím upozornit případné zájemce o objednávání, že pokud budete chtít zboží vyzvednout na některé z poboček lékárny, musí být hodnota vaší objednávky alespoň 100 Kč. Což není nijak moc, ale je to dobré vědět dopředu, pokud sháníte jen nějakou drobnost.

Každopádně jsem si zboží objednala v neděli 6. března (ve 13:45 hodin, pokud chcete vědět přesně) a i hned dorazilo potvrzení o objednání a o platbě do emailu. Následující den, krátce po poledni, mi přišlo potvrzení o odeslání zboží z BENU a později odpoledne přišel email o převzatí balíku od Zásilkovny. Zboží jsem měla připraveno k výdeji 8. března před polednem, tudíž jsem v tomhle směru nanejvýš spokojená.

Teď ale již k samotným produktům...

1. BIODERMA Sébium Lotion 200 ml (375 Kč)

O značce BIODERMA jsem již něco slyšela, ale osobní zkušenost jsem s ní neměla, ani neznám nikoho, kdo by ji používal. Když dojde na kosmetiku, nerada kupuju zajíce v pytli, takže jsem si hned začala pročítat recenze a tipy na produkty proti akné (se kterým mám velké problémy již od svých teen let a na které mi nic pořádně nezabírá). Nejdříve jsem váhala nad řadou BIODERMA Hydrabio kvůli hydrataci, ale nakonec jsem objevila tento produkt v řadě Sébium, který několik lidí doporučovalo právě na akné.

Jedná se o sérum pro smíšenou až mastnou pleť a jen pro info, já bych řekla, že mám mastnou pleť v T-zóně a suché tváře, takže když dojde na produkty pro mastnou pleť, musím dávat velký pozor (ty totiž pleť hodně často vysušují, což je pro mé tváře katastrofa). Tento produkt ale naštěstí vůbec nevysušuje, používám ho každé ráno po vyčištění pleti a před nanesením krému, takže pleť zůstává i nadále hydratovaná. Navíc stačí použít opravdu malé množství produktu (já ho vždy vmasíruju do pleti prsty) a i nyní po dvou týdnech používání mi z lahvičky sotva ubylo, takže vydrží opravdu dlouho.

Co se týče nějakého konkrétního účinku na akné, přidám vám na konci tohoto seznamu fotku mé pleti (před a po dvou týdnech používání) a můžete zhodnotit sami. Nicméně moje pleť má v měsíci asi milion různých období a jakékoli zlepšení může být napojeno jen a pouze na mé hormony, takže rozhodně plánuji produkt používat i nadále a pokud budu pozorovat nějakou výraznější změnu v dlouhodobém měřítku, napsala bych pro vás další článek (ať už recenzi nebo něco na styl "co používám na pleť" nebo dokonce "co mi pomohlo proti akné").

2. LA ROCHE-POSAY EFFACLAR sérum 30ml (709 Kč)

Název značky LA ROCHE-POSAY jsem před nákupem slyšela možná jednou/dvakrát, ale stejně jako u BIODERMY jsem o produktech nic nevěděla. Opět jsem se tedy dala do čtení recenzí a objevila jsem tohle sérum, které si hodně lidí vychvalovalo (zase díky jeho účinnosti na akné). Když jsem si o séru četla, měla jsem pocit, že čtu o nějakém zázraku a ze své podstaty jsem byla poněkud skeptická - už jen tím, že mě podobné "zázraky" zatím nikdy moc nezabíraly. Pravda, tento zázrak se pohybuje ve vyšší cenové rovině než na jakou jsem zvyklá, takže jsem jistou naději měla a rozhodla jsem se tedy sérum vyzkoušet.

Jedná se o vysoce koncentrované sérum s komplexem tří kyselin a niacinamidem, které slibuje, že  zjemní vzhled černých teček, pupínků, zarudnutí a zjemní velké póry. Používám ho každý večer po vyčištění pleti a opět stačí jen menší množství vmasírované do pokožky. Co se týče nějakého účinku, opět vás odkážu na fotky na konci tohoto článku - tohle sérum jsem používala společně s ranním sérem od BIODERMY každý den po dobu 14 dní, ale je mi jasné, že na nějaký spolehlivější výsledek budu muset počkat minimálně takové 2-3 měsíce. Pokud se ukáže, že sérum (séra) na mé akné skutečně zabrala (nebo ho naopak zhoršila), určitě se v budoucnu ozvu v novém článku s aktualizací.

3. Sanytol dezinfekční gel na ruce 75ml (85 Kč)

Značku Sanytol znám, i když dezinfekční gel jsem od nich myslím ještě nezkoušela. Vybrala jsem si z nabídky lékárny balení o 75 ml, které se mi dobře vleze do společenské kabelky (kterou v práci používám) a i když nemůžu hodnotit reálný vliv gelu na bakterie, můžu alespoň zhodnotit, že nevysušuje a rychle se vsákne. Jako nevýhodu bych zmínila silnější zápach gelu, představovala jsem si něco příjemnějšího, ale na druhou stranu... vždycky když dezinfekční gel nádherně voní tak mám pocit, že není tak účinný jako ten, který smrdí. Asi to není podloženo ničím jiným než mým vlastním pocitem, ale tak či tak, ten zápach není tak hrozný, že bych to těch několik sekund (než gel zaschne) nepřežila.

A jak říkám, v práci je pro mě nepostradatelný. Už jsem to v minulosti zmiňovala několikrát (a v blízké době o tom zveřejním i samostatný článek), ale pracuji v divadle jako uvaděčka/šatnářka, takže si běžně od lidí beru jejich lístky ke kontrole, dotýkám se jejich mobilních telefonů (když mají elektronickou vstupenku a nejsou schopni mi najet na informace, které na té vstupence potřebuju vidět - což je skoro vždy), dostávám do rukou jejich peníze když si chtějí ode mě koupit program a v šatně zas beru jejich kabáty, klobouky nebo tašky, takže si asi umíte představit, kolik bakterií se na mě může během toho všeho dostat. A nemluvím teď jen o covidu, ale celkově: spousta těch lidí přicestovala veřejnou dopravou, nemají ještě umyté ruce a tak dále... tudíž se ten dezinfekční gel opravdu hodí.


Jak vidíte, na fotkách lze rozhodně vidět kladný rozdíl, nicméně musím upozornit, že to opravdu může být jen "jiným obdobím" v rámci měsíce (aneb mé hormony si dělají co chtějí), případně dobou focení (první fotka je po odlíčení večer, druhá fotka je ráno, což má u mě často vliv na úrovni začervenání).

Budu ale produkty používat i nadále a až je dopotřebuji (nebo se dostanu alespoň za druhou třetinu lahviček), ozvala bych se znovu s dalším článkem, pokud bych na své pleti vypozorovala trvalejší změny.


***

A to je od dnešního článku vše!

Znáte lékárnu BENU.CZ, nakupovali jste v ní někdy - ať již v kamenné prodejně nebo na eshopu?

Máte nějakou zkušenosti s produkty, které jsem si vybrala? Podělte se do komentářů!

Děkuji za přečtení a přeji krásný den! L. V. ♥

You May Also Like

14 komentářů

  1. To Sébium Lotion od Biodermy jsem také zkoušela a opravdu se mi zdála pleť lepší, takže myslím, že si ho ještě někdy znovu objednám. To sérum od La Roche-Posay se mi zdá už hodně předražené, doufám že za tu cenu dokáže dělat aspoň zázraky. :D Měla jsem od této značky nějakou péči na aknózní pleť (effaclar duo myslím) a přišlo mi to jako vyhozené peníze. Séra nakupuji nejradši od The Ordinary nebo The Inkey List, jsou to značky, které netestují na zvířatech a jejich produkty jsou cenově přijatelnější. :)

    Jinak z BENU lékárny jsem nekupovala asi ještě nic, většinou když potřebuji větší nákup, tak nakupuji v Lekárna.cz a spokojenost maximální. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych si to sérum za normálních okolností nekupovala, ne za tu cenu :D Pořád doufám, že to z dlouhodobého hlediska zabere. Díky za tipy na značky, taky je budu muset omrknout :)

      Vymazat
  2. Mám za to, že sebium jsem měla také, ale myslím gel, každopádně hydratační řadu od Biodermy jsem používala určitě :) sanytol dezinfekci znám to je klasika :)) a teda sérum to je lákavé, to pak dej určitě zpětnou vazbu po vypotřebování.

    Nikys

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tu hydratační řadu jsem koukala taky, třeba příště vyzkouším :)

      Vymazat
  3. To sérum LA ROCHE-POSAY EFFACLAR mě zaujalo. Ráda bych se konečně zbavila černých teček. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na černé tečky celkem zabírá, ale ještě uvidím jak to dopadne po delším testování :)

      Vymazat
  4. To sérum od La Roche-Posay som už pozerala aj ja, ale asi najprv domíňam to od the Revolution, každopádne určite pridaj aj recenziu po dlhšej dobe, veľmi by ma zaujímalo výsledky! :) Ja mám tiež problematickú pleť a pred nedávnom som si kúpila Effaclar duo s SPF a chcela by som si opäť zaobstarať väčšiu verziu krému Cicaplast, ktorý mi perfektne sadol a aj to najmenšie balenie mi vydržalo neskutočne dlhú dobu! :) Ďakujem za článok!

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tipy na další produkty, mrknu na ně (do budoucna třeba)!

      Vymazat
  5. Výsledek je opravdu znatelný a pokud to dokázal zmíněný produkt, tak tleskám! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uvidí se po delším používání, doufám že tomu oba produkty alespoň trochu napomohly :D

      Vymazat
  6. Ahoj, super produkty jsi si vybrala. Zaujalo mne sérum, asi bych spíš potřebovala anti-aging, které vím, že LaRochePosay má. Díky za Tipy. Přeji, aby plet vydržela krásná a zdravá. papa ☺♥
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, s anti-aging produkty nemám zkušenosti, tak bohužel nic konkrétního neporadím, ale přeju ti dobrý výběr :)

      Vymazat
  7. Benu mám moc ráda a nakupuji tam pravidelně. :) Je to hodně o značce jakou si vybereš, ale ještě jsem nenarazila na špatný názor na značku LA ROCHE-POSAY. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že na Benu nakupuješ, já doteď většinou nakupovala jen přes Lékárna.cz nebo Dr. Max, ale určo zde nenakupuji naposled :)

      Vymazat