První nákup na SHEIN.COM | Zkušenosti

by - 02 ledna

Než začnu, chtěla bych vám všem popřát krásný Nový Rok a ať je lepší než ty dva předchozí! ♥

V říjnu 2021 jsem se odhodlala a zkusila objednat něco z internetového obchodu SHEIN, o kterém jsem hodně slyšela, ale neměla jsem s ním zatím žádnou osobní zkušenost. Trochu jsem se bála, jak to bude s doplácením DPH nebo cla, protože jak jste asi zaznamenali, od 1. října přestaly být zásilky odeslané mimo Evropskou unii osvobozovány od daně (předtím byly osvobozeny do hodnoty 22 euro). Nyní je to tak, že do 150 euro musíte platit 21 % DPH a nad 150 euro se přidává i clo. Balíček se vám tedy může hodně rychle prodražit, zvlášť pokud ještě musíte platit dopravu.

Já jsem si objednala dvě trička a set náramků, přičemž celková hodnota nákupu byla 393 Kč. Následně jsem platila ještě 99 Kč dopravu, protože SHEIN nabízí dopravu zdarma až od 29 euro (zhruba 730 Kč). Sice jsem byla v pokušení vybrat další věci, abych dopravu platit nemusela, ale nechtělo se mi riskovat ještě vyšší částku DPH (už takhle to vycházelo na další stovku). Mimochodem, online jsem si našla slevový kód + jsem k tomu měla i 50 shein bodů za registraci, tudíž s uplatněnou slevou jsem nakonec platila 444 Kč.

Objednávala jsem 3. října a následující den byla zásilka odeslána. Tracking fungoval hned od začátku, takže jsem viděla, jak můj balík putoval z Hong Kongu do Holandska a následně z Holandska k nám. To už jsem začínala doufat, že možná žádné DPH platit nebudu, protože jsem četla, že spousta čínských obchodů posílá balíky do skladů v jiných zemích EU, než to pošlou k vám - to jsou totiž taková zadní vrátka v systému, kdy se to DPH/clo platí právě už v tom Holandsku (nebo jiné zemi) a vy pak už navíc nic platit nemusíte. A přesně tak to dopadlo, balík dorazil 14. října a nic jsem nemusela doplácet, takže příště se nebudu bát ani zásilky ve vyšších částkách a budu doufat, že to bude opět fungovat stejně :) Ještě bych ráda dodala, že předpoklad doručení byl 15. - 18. října, takže to vlastně došlo ještě dříve, než jsem čekala.

Co se týče kvality doručeného zboží, více se o tom rozepíšu u jednotlivých kousků, ale celkově jsem byla spokojena a jsem ráda, že jsem nemusela nic vracet. Je pravda, že bych to oblečení asi raději prodala přes Vinted (nebo alternativu), než se ho snažila složitě reklamovat a opět musela platit dopravu (kterou v tomto případě bohužel platí zákazník, minimálně v Česku).

Nakonec zmíním ještě jeden klad k obchodu a to ten, že SHEIN má často různé akce a nabízí slevy na různé zboží, ale i bez slevy je oblečení za velmi příjemnou cenu. Samozřejmě si u každého produktu můžete pročíst uživatelské recenze a prohlédnout nahrané fotky zákazníků, abyste se ujistili, že produkt vypadá tak, jako na fotce, a jak dobře sedí velikost :)

Teď ale už ke konkrétním kouskům, které jsem si pořídila...

Sun & Moon Print Two Tone Drop Shoulder Longline Tee 
9.99 € / 253 Kč, odkaz ZDE

Do tohoto trička jsem se zamilovala na první pohled, což je vtipné, protože ještě před rokem nebo dvěma by se mi tento styl pravděpodobně vůbec nelíbil. Zrovna to ale vyšlo tak krásně, že jsme se s kámoškou zbláznily do motivu yin a yan, den a noc, slunce a měsíc... navíc obě milujeme řeckou mytologii, takže mi triko hned připomnělo dvojici Apollo a Artemis (případně Helios a Selene - obě tyto dvojice představující slunce a měsíc), takže jsem prostě nemohla odolat! Společně se slevovým kupónem mě triko stálo 207 Kč :)

Co se týče technické stránky, triko je 95 % polyester a 5 % spandex, takže bohužel žádná bavlna, ale i přesto je velmi příjemné a dobře se mi nosí. Objednala jsem si ho ve velikosti M (kterou běžně nosím), ale kvůli střihu jsem počítala s tím, že bude trochu větší. Kdybych si ho teď objednávala znovu, asi bych zvolila spíše S, protože je tam opravdu hodně místa, na mě možná až trochu moc. Ale zase se v něm můžete pořádně najíst a vaše food baby bude před světem skryté, na rozdíl od upnutých topů :D

Striped Print Off Shoulder Tee
3,99 € / 100 Kč, odkaz ZDE

Další tričko, které absolutně není můj styl, ale přesto mě na něm něco okamžitě zaujalo. Nakonec jsem si řekla, že když je tenhle nákup už sám o sobě takový experimentální, proč nevyzkoušet něco nového i v oblasti oblečení - tento styl ani střih jsem totiž nikdy nenosila. Kvůli odhaleným ramenům musím pod ním nosit podprsenku bez ramínek, což mi kupodivu vůbec nevadí a rychle jsem si na nošení trička zvykla. Přijdu si v něm tak zvláštně nóbl, šla jsem v něm třeba fotit do brněnské zoo a říkala jsem mamce, že si přijdu jak kdybych šla fotit modelky do nějakého fashion magazínu :D Se slevovým kupónem jsem za triko dala 84 Kč :)

Z technické stránky je triko opět 95 % polyester a pak 5 % elastan, takže je ta látka taková zvláštní (já věci z polyesteru nosila naposled tak na základce, takže trochu nezvyk), ale jako jeden z mála polyesterových kousků v mém šatníku mi to nevadí, hlavně proto, že se mi fakt líbí, jak na mě vypadá. Velikost M tentokrát seděla perfektně a žádné jiné problémy jsem neměla.

2pcs Yin & Yang Decor Bracelet
1,50 € / 38 Kč, odkaz ZDE

Posledními produkty v mém košíku byly tyto dva náramky, které se dají použít jako náramky přátelství, náramky pro páry nebo zkrátka pokud fakt milujete znak yin a yang, můžete sami nosit oba dva :D U mě šlo o tu první možnost, tudíž jsem jeden z nich (ten bílý) předala kámošce k Vánocům. To je také důvod, proč jsem s tímto článkem čekala tak dlouho - nechtěla jsem riskovat, že tento článek uvidí a vyspoileruje si překvapení :D Se slevou jsem za náramky zaplatila 34 Kč.

Po technické stránce s náramky nemám žádný problém, jedině snad bych brala, kdyby byly trochu pevnější, protože mi po ruce celkem dost klouzají nahoru a dolů a moc dobře nedrží. Ale já celkově náramky nikdy moc nenosila (jsem spíše na přívěšky a amulety), takže to je dost možná jen o zvyku :)

***

To je od dnešního článku vše!

Jak se vám líbí kousky, které jsem si vybrala? Znáte obchod SHEIN a pokud ano, objednávali jste odtamtud už něco? Jaké byly vaše zkušenosti?

Přeji krásný den a děkuji za přečtení! L.V. ♥

You May Also Like

10 komentářů

  1. Shein znám, i tam dost nakupuji a za mě vždy super, ještě vychytám mouchy u velikostí, občas se neodhadnu a objednám zbytečně větší věc, ale jinak vždy super :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  2. Obchod znám, ale sama si z něj neobjednávám, pořád jsem k těmto čínským obchodům dost skeptická :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se mi líbí proužkovaný topík. Zkušenost s nákupem zde nemám a slyším o něm poprvé.

    OdpovědětVymazat
  4. Teda, to s tím clem je pěkný hnus. Neřeknu, kdyby to byl malý poplatek ale tohle je docela dost. Ještě, že jsi se tomu takhle vyhnula, haha!
    Také jsem tam nedávno poprvé objednávala a byla jsem moc spokojená, tak jsem ráda, že ty taky!

    OdpovědětVymazat
  5. Já ze Shein objednávala už několikrát - dokonce i teď mám objednávku na cestě. Oblečení tam vyloženě nekupuji, ačkoliv jsem si tam koupila šaty, které jsou naprosto úchvatné, ale nevejdu se do nich (neodhadla jsem číslo), tak snad do nich zhubnu :-D Jsou to šaty na plesy, svatby, takže je mi jich líto, že jsou zatím nevyužity. Jinak si tam kupuji takový ty věcičky do domácnosti. Světýlka, věci do kuchyně, šperky atp :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Vybrala si si moc pekné kúsky. To prvé tričko ma moc baví. Ja som zo SheIn objednávala viackrát a zatiaľ nemôžem povedať nič zlé. Jediné čo sa mi nepáčilo bola kabelka, ktorá bola dosť nekvalitná, ale na druhú stranu mám odtiaľ dvojo topánok a tie sú dokonalé.

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
  7. Tak ten náramek opravdu nemá chybu, vypadá krásně a hned bych po něm také sáhla! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Trička vypadají fajn, škoda toho materiálu, že to není bavlna... :/
    A ty náramky jsou opravdu krásné! 😊

    Blogerka Klárka

    OdpovědětVymazat
  9. Z Sheinu nakupuji pravidelně. Líbí se mi asi nejvíc to Striped Print Off Shoulder Tee. Je pravda, že materiály si tam člověk musí hlídat. Ale za ty ceny jsou to hezké kousky. Z Sheinu budu mít i svatební šaty... :D

    OdpovědětVymazat
  10. Řekla bych, že proužky ti sedí! Paráda!

    OdpovědětVymazat